ارتش سرمایه بزرگ کشور و ملت است/میزان دسیسه های دشمن را در جنگ ترکیبی می دانیم و آماده می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار فرماندهان ارتش در استان مرکزی به مناسبت روز نیروی دریایی گفت: دشمن ما معلوم است، ما از وسعت توطئه های دشمن اطلاع داریم. در جنگ عمومی و ما در حال آماده شدن هستیم».

دری نجف آبادی گفت: با تشکر از زحمات برادران ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزاتی مانند ناوچه، رادار و موشک و شرکت در مانورهای بین المللی از جمله مانور روسیه.

وی با اشاره به آغاز جنگ تساهل گفت: دشمن در ابتدا می خواست با حمله به هارک جلوی صادرات نفت کشور را بگیرد اما ناوگان دلاور ما به خوبی با آن ها جنگید که این را می توان به غرور و افتخار ناو پیکان در فرودگاه پیکان نسبت داد. زمان .

امام جمعه اراک با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی گفت: خاطرات سربازان باید در قالب فیلم، سرود یا نمایش منعکس شود تا بتوانند الگوی نسل جوان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ارتش سرمایه بزرگ ملت و کشور است، گفت: باید با بکارگیری و بکارگیری نیروهای فهیم و زبده به این سرمایه رسیدگی شود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید