ارتش مصمم تر از گذشته برای آرمان انقلاب است


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884514

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش نسبت به گذشته مصمم تر است، گفت: رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران دلیل موفقیت ارتش، قدرت است. عزت و سربلندی انقلاب اسلامی که دشمن را بر لبان خود نهاد، مرهون سه عنصر اصلی است، این ولایت فقیه، امت و شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا سردار سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره 565 شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قم که عصر دیروز 8 تیرماه در تالار قدس امام برگزار شد، گفت: حوزه علميه خميني (ره)، جمهوري اسلامي ايران به دشمنان اسلام افتخار مي‌كند، آنان را از تمام سرزمين‌هاي اسلامي آزار و اذيت كرده و بيرون رانده و بسيار شرم‌آور آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده است، به گونه‌اي كه ديگر رغبتي به ورود به منطقه ندارند. این قدرت را شهدا به ارث بردند.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران موظف به موفقیت ارتش است، اقتدار، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی که دشمن را در دهان خود قرار داده مرهون سه رکن اصلی است: فقیه، امت و شهدا

حیدری ادامه داد: در ابتدا ولایت فقیه دلیل این کرامت است، صراط مستقیم وجود مبارک پیامبر در زمان پیامبر بود، در زمان اهل بیت صراط مستقیم امامان معصوم بودند. و امروز در غیبت امام زمان (عج) وکیل نماد عینی راه حق است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هر رهبر و امامی که مردمی وارسته داشت امامی جاودانه است تنها نگذاشتند.

حیدری افزود: سومین مولفه عزت این نظام و انقلاب شهدایی هستند که از این جامعه و ملت برخاستند و زودتر از دیگران راه حق را یافتند و در راه بودند و پرچم اسلام را برافراشتند. پدران شهدا راه را پیدا کردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز نیز پرچم را پای ولی امر مسلمین برافراشتیم و پشت سر رهبری از انقلاب و اسلام دفاع می کنیم قدرت مستقر را به زیبایی تحویل دهیم.

وی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در سراسر جهان اسلام گسترده شده و محور مقاومت تا سواحل دریای مدیترانه نفوذ کرده است، قدرت اسلام توسعه خواهد یافت.

حیدری تاکید کرد: فرار مفتضحانه دشمن از منطقه ای که قسم خورده بود تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی سر جای خود قرار نگیرد از آن خارج نخواهد شد، مورد اصابت موشک های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان می خواهند جمهوری اسلامی را محاصره کنند تا شکست بخورند اما جمهوری اسلامی با لجاجت خود دشمنان را از منطقه فراری داد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران حتی اندکی از آرمان های انقلاب عدول نکرده است، بلکه مصمم تر و مقتدرتر از گذشته است و با خضوع تمام پشت سر ولایت فقیه تا زمان ظهور. امام زمان (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید