ارتش مقتدر نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار در کشور دارد


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844372

فرمانده کل ارتش گفت: حضور ارتش در کشور باعث ایجاد امنیت می شود و همه متفق القول هستند که وجود ارتش مقتدر حتی در زمان صلح نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار در یک کشور دارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سمپوزیوم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده موسوی کل اردو با دانشجویان سال 32 مدیریت دفاعی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

فرمانده کل ارتش با تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، بر اهمیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: حضور ارتش در کشور باعث ایجاد امنیت می شود و همه بر این امر متفق القول هستند که در این کشور وجود دارد. یک ارتش است.” حتی در زمان صلح نیز نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور ایفا می کند.

و مربوط به در نگاه فرمانده کل قوا به ارتش آمده است: امروز ارتش از نظر مقام معظم رهبری و مردم و مسئولان و نقش ارتش و اقدامات آن در شکست دادن ارتش گران و ارزشمند است. انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سالهای بعد از آن در صفحات تاریخ کشورمان ثبت شده است.

در این جلسه دانشجویان سوالات، دیدگاه ها و تصمیمات خود را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی ضمن تشریح اهداف و راهبردهای ارتش در عرصه های مختلف در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با ایشان تبادل و صحبت کن.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید