اردوی تیم ملی هندبال ساحلی را دنبال کنید و دور جدید اردوی تیم هندبال ساحلی جوانان را برگزار کنید


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844023

اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران و تیم هندبال ساحلی جوانان در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات جهانی با حضور 14 بازیکن تا 24 خردادماه در ساحل این فدراسیون برگزار می شود.

جواد صادقی، عباس اسدزاده، امین کاظمی، مسعود محسنی، مسلم کاظمی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، میلاد فیضی زاده، وحید عرب زاد، علی پیرزاده از آنتونیو گرا به عنوان سرمربی می نویسد.

گلمحسین نیکویی (سرپرست)، سید حسن افتخاری (سرمربی)، پرویز احسانی (کمک مربی)، رسول دهگان (سرمربی دروازه بان)، محمدرضا داودی (ماسور)، رضا سرسنگی (ماسور) دیگر کادر فنی ملی هندبال در این مرحله تشکیل می دهند. یک کمپ آموزشی

تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در جام جهانی به میزبانی یونان آماده می کند. این مسابقات از 30 خرداد لغایت 5 تیرماه برگزار می شود.

همچنین مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم هندبال ساحلی جوانان ایران برای حضور در جام جهانی با دعوت از 13 بازیکن از امروز (دوشنبه) تا 21 خرداد در زمین ساحلی فدراسیون هندبال برگزار می شود.

حسین حیدریان، علی حیدریان، علی سعیدی، مصطفی انتشاری، آراد حسینی گوهری، حامد شمس، امیر ارسلان کشکی زاده، محمدمهدی حیدریان پور، پرخم ایمانی، حمیدرضا پورموسوی، ملی پوشان متین گلادمانی در هندبال ساحلی ایران که تمرینات خود را زیر نظر خواهند داشت. سرپرستی مهدی قشقایی (سرمربی)، حبیب بردسیری (سرمربی) و رضا مصباحی (سرمربی).

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران برای حضور در جام جهانی به میزبانی یونان آماده می شود. این رقابت ها از 24 تا 29 خردادماه برگزار می شود و تیم ایران با تیم های سوئد، آمریکا و قطر همگروه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید