اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قطر است


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877926

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از برپایی اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قطر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره دیدار تیم ملی ژیمناستیک با سفیر ایران در قطر گفت: در این دیدار صمیمی سفیر ایران در قطر از متفاوتی تقدیر کرد. ورزش ها.

وی افزود: با توجه به امکانات خوب و مناسب قطر، با قول مساعد سفیر ایران، چند روز بعد از مسابقات جام جهانی در قطر اردویی را برگزار خواهیم کرد.

احمدی افزود: تیم ملی ژیمناستیک در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال نقره مهدی احمد کهنی در رینگ و کسب سهمیه مسابقات جهانی انگلیس و مقام هفتم تیمی به کار خود پایان داد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه سخنان خود به رقابت های مهم این فدراسیون اشاره کرد و افزود: تیم ملی ترامپولین برای حضور در مسابقات جهانی در چند روز اخیر راهی پرتغال شد و از دیگر مسابقات می توان به بازی های کشورهای اسلامی ترکیه و مسابقات جهانی اشاره کرد. مسابقات قهرمانی جهان در انگلستان مشخص شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1401 موفق به کسب مدال نقره مسابقات ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی آسیا به همت کشور قطر توسط مهدی احمد کهنی ورزشکار خوب کشورمان شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید