اردوی جهادی دامپزشکان اصفهان در خوزستان


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915000

هماهنگ کننده اردوی جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در این اردوی جهادی 250 هزار راس قوچ و میش از ایل بختیاری که در حال حاضر در مناطق روستایی خوزستان مستقر هستند و در مناطق ییلاقی اصفهان مستقر می شوند، برنامه ریزی شده است. واکسینه شده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: اردوی جهاد اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همکاری اداره کل امور عشایری استان جهت انجام واکسیناسیون FMD برگزار می شود.

هماهنگ کننده اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در این اردوی جهادی 250 هزار راس قوچ و میش از ایل بختیاری که هم اکنون در مناطق روستایی خوزستان مستقر هستند و در ییلاقی اصفهان مستقر می شوند. قرار است واکسینه شوند. .

طباطبایی بیان کرد: این اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 5 نیروی بسیجی این اداره کل از شهرستان های تیران و قارون، خمینی شهر و فریدونشهر و با استفاده از 5 دستگاه خودروی اداره کل امور عشایری استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی از 11 تا 22 آذرماه در شهرهای شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، لالی و مسجد سلیمان خوزستان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: از اهداف اردوهای جهادی دامپزشکی رعایت دستورات مقام معظم رهبری برای ساخت اردوهای جهادی.

سید جواد طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حفظ و تقویت روحیه ایثار و خدمت در نیروی دامپزشکی و خدمت رسانی سریع، گسترده و مقرون به صرفه به دامداران عشایر از دیگر اهداف این اردوی جهادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید