ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تن رسید

ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تن رسید

روز جدید : سایه روند نزولی بازار سرمایه بر ارزش واقعی سهام عدالت سنگینی می کند به طوری که بر اساس آخرین اطلاعات ارزش این سهام به کمتر از 10 میلیون تن رسیده است.

در پی راه اندازی سهام، دارندگان سهامی که روش مدیریت مستقیم سهام خود را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.samanese.ir، ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

البته این مقدار یکسان نیست و به دلیل نوسانات بازار افزایش یا کاهش می یابد. به عنوان مثال ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه یک میلیون تن در 20 اسفند سال گذشته 18 میلیون و 780 هزار تن برآورد شده بود که قیمت این سهام در 16 تیر به 14 میلیون و 700 هزار تن کاهش یافت. . امسال.

سهمی که در اولین روزهای عرضه سهام عدالت بیش از 20 میلیون تومان ارزش گذاری شد، یعنی. در اردیبهشت و خرداد 1399

در این راستا در 20 مهرماه ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه 492 هزار تن بالغ بر 12 میلیون و 500 هزار تن و در 28 آبان ماه حدود 11 میلیون و 500 هزار تن است.

این در حالی است که طی هفته های اخیر روند نماگرهای بازار سرمایه نزولی بوده و منجر به کاهش ارزش واقعی سهام عدالت به زیر 10 میلیون تن شده است.

بر این اساس و بر اساس آخرین قیمت ها ارزش واقعی سهام عدالت حدود 9 میلیون و 800 هزار تن است که 60 درصد آن یعنی. حدود پنج میلیون و 900 هزار تن قابل فروش است.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در این روزهای بازار سهام سبد سهام عدالت اگرچه ارزشمند است اما خریدار ندارد و عملا امکان فروش این سهام وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید