ارزیابی عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ساخت نفتکش افرامکس 2 توسط فرمانده سپاه


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855696

سخنگوی سپاه با تشکر از فرمانده کل سپاه گفت: ساخت نفتکش افرا مکس 2 نشان داد که تحریم های دشمن تاثیری بر اراده ایران برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی در کشور ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی و رئیس اداره کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی تکمیل عملیات ساخت نفتکش افرا مکس 2 توسط خاتم الانبیاء (ص) و شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و تحویل آن به ونزوئلا، گفت: وی گفت: خدا را شکر که در ایام ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام یک برگ زرین دیگر برای کشور و ملت عزیز ایران مکس 2 به فهرست افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه شد. و تحویل آن به ونزوئلا باعث شادی و افتخار هموطنان عزیزمان شد.

وی افزود: این دستاورد و موفقیت بزرگ نشان داده است که توطئه جنگ اقتصادی و قیام، تحریم ها و فشار حداکثری دشمنان هیچ تاثیری بر عزم فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خاتم الانبیا (ص) نداشته است. ص) و امروز جهان به ویژه دشمنان «غیرت و شر مظاهر قدرت و حضور دانش و فناوری ایرانی در اقصی نقاط جهان است.

سردار شریف با اشاره به اینکه شرکت صدرا و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با رهبری جهادی و انقلابی و با تکیه بر توانمندی های بومی دستاورد جدید خود را به عنوان تحول راهبردی نویدبخش در صنعت کشتی سازی و عرضه آن در سایر کشورها نوید داده اند، گفت: : پیامی به فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) حسین سلامی فرمانده کل سپاه، ساخت کشتی اقیانوس پیمای افرامکس ۲ را دستاوردی بزرگ و محصول اراده ایران در اقتصاد و تحریم دشمن دانست. جنگ صدرا در ادامه روند افتخارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تامین نیازهای مردم و کشور به ویژه در برابر فشار حداکثری دشمنان، تلاش مضاعف برای اجرای قراردادهای ساخت سایر کشتی‌ها را خواستار شده است.

سخنگوی سپاه در پایان گفت: سپاه علاوه بر ارتقای توان نظامی خود و بازدارندگی از تهدیدات پیش روی ایران اسلامی، در سایر حوزه های مورد نیاز کشور بنا به درخواست دولت، مسئولیت اجرای پروژه های مختلف در حوزه های مختلف از جمله را بر عهده دارد. بخش عمران و صنعت، خداوند در این زمینه از یک لحظه تلاش دریغ نخواهد کرد.

باید بگویم؛ نفتکش اقیانوس پیمای افرامکس 2 به طول 250 متر، عرض 44 متر و ارتفاع 21 متر توانایی حمل 800 هزار بشکه نفت را دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید