ارزیابی فرهاد مجیدی از حریف لیگ دومی

ارزیابی فرهاد مجیدی از حریف لیگ دومی

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی گفت: سلام به همه. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که شناخت زیادی از آن نداریم، اما دیروز با بازیکنان صحبت کردم و سعی می کنیم انگیزه بالایی داشته باشیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم.

آیا شما مستقل از بازیکنان ذخیره هستید؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: با صحبتی که با کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم به بازیکنانی که بیشتر بازی کردند استراحت بدهیم و از بازیکنانی که شانس کمتری برای بازی داشتند استفاده کنیم. همیشه گفته ام که جذب 20 بازیکن قبل از مسابقه برای ما سخت است و می جنگیم. سعی می کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شانس کمتری برای بازی داشتند اما تمام بازی را جدی بازی می کنیم.

سرمربی استقلال درباره غایب تیمش در این دیدار گفت: تنها بازیکنی که در اختیار نداریم آقای رشید مظاهری است که دیروز در تمرین مصدوم شد و پزشک اعلام کرد که نمی تواند در این مسابقه شرکت کند. وریا گفوری تا دو سه روز دیگر به تیم ملحق می شود و کار را آغاز می کند.

مجیدی با بیان اینکه نگاه جدی به قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: با توجه به اینکه دو سال در فینال جام حذفی شرکت کردیم اما جام را نبردیم با بچه ها هم صحبت کردم و حساب ویژه ای برای جام حذفی امسال باز کردم. ما در تلاش برای شکست هستیم. “دو فصل گذشته را پشت سر بگذار و جام را ببر.

ابی پوشان سرمربی تیم در خصوص مشکلات زمین تمرین گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما زمین تمرین است که وضعیت خوبی ندارد. با تلاش مدیران باشگاه در زمین چمن تهران تمرین کردیم. باشگاه ها تلاش می کنند تا زمین خوبی داشته باشند.

مجیدی به گابونی گابونی گهر سیرجان گفت: شرایط به گونه ای نیست که تیم با از دست دادن یا کسب سه امتیاز قهرمانی را از دست بدهد یا قهرمان شود. همه تیم ها شانس دارند و موفقیت در مسابقات آینده مهم است. برای من فرقی نمی کرد که امتیاز به ما اضافه شود یا سپاهان. این اتفاق قبلا افتاده بود، سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد و فاصله ما با پرسپولیس 5 امتیاز بود. این دو سه امتیاز از هیچکس شانسی نمی گیرد و شانسی اضافه نمی کند. مهم این است که در رقابت های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و به روند پیروزی هایمان ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید