ارزیابی 6 سواری برگزیده در یازدهمین جشنواره ملی کتاب رضوی


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842853

در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی کتاب رضوی، شش یزدی برگزیده این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ؛ در آستانه دهه کرامت، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ جمعی از مدیران و کتابخانه‌های فرهنگی کشور و علاقه‌مندان به فرهنگ منور رضوی، میزبان پایتخت کتاب ایران، شیراز، و در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌القاظم شاهچراغ (حدود 1380) برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان کشوری جشنواره در بخش های کتابخوانی، مسابقات فردی و خانوادگی در کتابخوانی با چهار انتخاب، مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، شعر، قصه گویی، قصه گویی، تولید آثار هنری، چاپ جوایزی اهدا شد. و نشر منابع و مروجان فرهنگ رضوی.


6 برگزیده ملی استان یزد را در این دوره از جشنواره به شما معرفی می کنیم

فاطمه زارع مرجردی از اعضای کتابخانه مرکزی میبد، مریم علیحانی کتابدار کتابخانه مرکزی میبد و شادی مرادی کتابدار از سوی استان برای تولید آثار هنری انتخاب شدند.

اکداس اکبری از اعضای کتابخانه شهید شفیعی ابرکوه به همراه دیگر برگزیدگان در مسابقات کتابخوانی چهار کتاب کوچک و بزرگ تجلیل شد.

سمیه فلا تفتی یکی دیگر از شرکت کنندگان سواری این جشنواره بود که در رشته قصه گویی بزرگسالان رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

استان یزد نیز در مسابقه کتابخوانی خانوادگی برگزیده شد و خانواده تاج آبادی در این رشته از سوی کتابخانه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان خاتم انتخاب شدند.

گفتنی است در این دوره از جشنواره بیش از یک میلیون نفر از کشورمان حضور داشتند که سهم استان یزد از این تعداد 24 هزار و 295 نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید