ارز ترجیحی برای کشور مفید نیست/ با کسری بودجه جدی مواجه هستیم

ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786001

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ارز ترجیحی را برای کشور مفید نمی دانم، گفت: متأسفانه بیشتر ارزی که با مجوز مجلس در سال 1400 اعطا شد، هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح طرح 2550 محرومیت زدایی بسیج مستضعفین که در این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یک سازمان نیست، بلکه یک سازمان است. اندیشه و فرهنگی که جهان اسلام آن را فتح کرده است و این تفکر در محور مقاومت عمل می کند.

وی گفت: با حضور بسیجی در زمان جنگ برگه برگشت سلام قبل از حضور رزمندگان اینطور نبود. سوال جدی این است که در تقابل جمهوری اسلامی و غرب این کشور با این ابعاد چه کرده است در عوض دنیا چه چیزی را با افتخار حکومت می کند؟ قطعا تجهیزات نظامی و دستاوردهای نظامی نیست، اگرچه سلاح های نظامی قطعا موثر هستند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: فرقش این است که تفنگ دست آمریکایی است و اسلحه دست بسیج است. نتیجه این ماجرا این است که در حضور ناوهای آمریکایی، کشتی دزدیده شده ما برمی گردد و آمریکایی ها زانو می زنند و همان تپانچه بسیج بالای سرشان است.

خبرچین وی با اشاره به حضور خود در مناطق زلزله زده هرمزگان گفت: در همه چیز هستم. که در کشور او حتی سقوط کرد در وظایف قبلی معمولاً از آن دسته افرادی بودم که حضور اولیه داشتم. هرجا رفتم خودم دیدمش قضاوت کنید آسیب دیدگان این فاجعه بسیج شده اند.

وی با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار گفت: بحث قیمت، زمینه و مفروضات مطرح است. ما با کسری بودجه و محدودیت درآمدی جدی مواجه هستیم. تورم بالا گرفتیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: ارز ترجیحی را برای کشور مفید نمی دانم.

خبرچین وی تاکید کرد: امروز اقدامات خوبی انجام شده است اما زمان بر است.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید