ارسال 51 پول به نقاط مختلف هونداب در ماه مبارک رمضان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید احمد میر نظامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: پیامبر اکرم (ص) در مورد ماه مبارک رمضان فرمودند: ماه ها بهتر و روزها بهتر است، خیر همه روزها. و شبها از همه شبها بهتر و ساعتها از همه ساعتها بهتر است. این مقبول است و دعای شما در آن مستجاب است… این بهترین زمان برای رحمت خداوند بر بندگانش است.»

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان یک ماه استثنایی است، همه ماه ها متعلق به ذات الله تعالی است، اما در بین همه ماه ها، ماه مبارک رمضان به عنوان شهر خدا مطرح است.

میر نظامی افزود: امسال مبالغ ارسالی در ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف هنداب نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و 51 مبالغ به مناطق مختلف ارسال شده است.

رئیس سازمان تبلیغات گفت: روحانی مستقر، طرح هجرت، مبلغان بومی و هیئت کوم در ماه مبارک رمضان در راستای گسترش، توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در شهرستان هنداب تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نشر احکام اسلام، سخنرانی در مسائل دینی، بیان احکام دینی، اقامه نماز جمعی و پاسخگویی به سوالات شرعی مردم از مهمترین رسالت های این مبلغان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید