ارقام عجیب در قرارداد بازیکنان پرسپولیس و سرمربی؛ داستان چیه؟

ارقام عجیب در قرارداد بازیکنان پرسپولیس و سرمربی؛  داستان چیه؟

هر ساله با نزدیک شدن به پایان رقابت های لیگ برتر جزئیات قرارداد بازیکنان تیم ها باعث شگفتی هواداران فوتبال می شود به طوری که همیشه با جنجال همراه بوده است.

این در حالی است که پرسپولیس که 5 قهرمانی متوالی را در کارنامه خود دارد، همچنان با بندهای عجیبی در قرارداد اعضای تیم مواجه است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن بر درخواست سرمربی این تیم مبنی بر تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان فعلی تاکید کرد. درویشی که خط دفاع از مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان را برعهده داشت در دوران مجید صدری با تغییراتی در قرارداد سرمربی و سایر بازیکنان مواجه است.

یحیی گل محمدی، فرشاد فرج و مهدی عبدی از جمله افرادی هستند که در دوران صدری برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد داشتند اما برخی مشکلات مالی باعث شد تا سرمربی فعلی باشگاه پای میز مذاکره بنشیند تا رقم مشخص شود.

اتفاقی که افتاد این بود که طبق قرارداد برای ماندن در تیم نیاز به توافق مالی جدید داشتند که در زمان صدری این اتفاق افتاد.

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس با وجود داشتن قراردادی طولانی مدت، در ازای لژیونر شدن و پرداخت پول، خواستار افزایش مبلغ و همچنین ایجاد بند آزادسازی شد.

صدری در ابتدا با درخواست او مخالفت کرد، اما اصرار این بازیکن باعث شد تا صدری در صورت لژیونر شدن، 100 هزار دلار به همراه دریافت 10 درصد از مبلغ انتقالش به تیم های دیگر درخواست کند.

در واقع اگر عبدی پس از لژیونر شدن به تیم دیگری برود باید 10 درصد از مبلغ قرارداد ارزی خود را به پرسپولیس بپردازد.

اتفاقی مشابه برای فرشاد فرج افتاد که می تواند با 400 هزار دلار لژیونر شود و 10 درصد از قراردادهای سه فصل آینده خود را با تیم های خارجی به پرسپولیس بدهد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی با وجود اینکه برای فصل آینده قرارداد دارد، همچنان پای میز مذاکره نشسته است. جلسه ای که منجر به توافق کامل با خواسته های گل محمدی در نحوه گرفتن مبالغ قرارداد و افزایش رقم او می شود تا سرمربی سرخپوشان که دو قهرمانی متوالی با این تیم را در کارنامه دارد به یکی از گران ترین مربیان فوتبال تبدیل شود. باشگاه های کشور

تغییر جزییات قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس تنها مربوط به دوران صدری نیست، بلکه مدیران قبل از آن مانند علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر سمیعی نیز بر اساس بندهای قرارداد هر فرد اقدامی مشابه انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید