ازدواج فاطمی 42 زوج در جنوب کرمان برگزار می شود


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914411

جواد جلالی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به حضور 42 زوج در طرح ویژه عقد فاطمیه گفت: علاوه بر این جشن، برنامه ای برای تازه دامادها و تازه دامادها و اهدای جوایز نیز خواهیم داشت. جهیزیه این زوج

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و روز پرستار حضرت زینب کبری گفت: یکی از برنامه هایی که در اردوگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سطح استان دنبال می شود به خدمات و مسائل اجتماعی توجه شود و در این حوزه یکی از کارهایی که با جدیت انجام می شود دنبال می شود تا در سایه برنامه ارتباط با فاطمی به شکل گیری زندگی جوانان و ازدواج آسان کمک کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: امسال با توجه به نزدیک شدن به میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها طرح پیوند فاطمی در شهرستان های جنوب استان کرمان به مرکزیت شهر جیرفت و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه ثارالله از استان کرمان. روز چهارشنبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 42 زوج در این ویژه برنامه شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: علاوه بر جشن عقد فاطمیه برنامه ای برای عروس و داماد خواهیم داشت و به این زوج جهیزیه می دهیم.

جلالی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های نیازمند با اولویت مناطق نیازمند و کم برخوردار همچنان در دستور کار ماست و با کمک خیرین، ادارات و نهادها در مناسبت های مختلف سال این برنامه را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید