از این پس به فکر تعمیر کولرهای گازی و آبی باشید


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811523

این روزها بسیاری از مردم به فکر راه اندازی و سرویس کولر گازی خود هستند. به دلیل خاموش بودن کولرها در فصل زمستان ممکن است در این مدت با مشکلاتی از جمله شکستگی سیم، شکستگی لوله و مواردی از این دست مواجه شده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزهای گرم سال کم کم رو به پایان است و گرما و هوای مرطوب بسیاری از مردم را به فکر کولر گازی خود می اندازد. زیرا کولر به عنوان کولر نقش موثری در بهبود هوای داخل ساختمان دارد و به رساندن دمای داخلی ساختمان به دمای مطلوب برای بدن انسان کمک می کند.

امروزه بسیاری از افراد به فکر راه اندازی و نگهداری کولر گازی خود هستند. به دلیل خاموش بودن کولرها در فصل زمستان ممکن است در این مدت با مشکلاتی از جمله شکستگی سیم، شکستگی لوله و مواردی از این دست مواجه شده باشند.

هنگامی که دستگاه برای چندین ماه خاموش است، بهتر است قبل از شروع کار کارهایی مانند روغن کاری و نگهداری را انجام دهید تا در فصل گرما آماده استفاده شود. اگر به فکر سرویس کولر و کولر آبی خود هستید، مراقب ما باشید.


تعمیر و سرویس کولر آبی با استادکار

کولر آبی یکی از پرکاربردترین انواع کولر است که برای هوای خشک تهران بسیار مناسب است. این محصول که برای خنک کردن ساختمان، آب را در بستر خود جاری می کند، برای هوای خشک بسیار مناسب است. کولرهای آبی معمولا از دو نوع سوزن چوبی و سلولزی ساخته می شوند که بهتر است هر سال قبل از روشن شدن کولر تعویض شوند. مکش کولر آبی به مرور زمان بر روی نی ها گرد و غبار نشسته و در دراز مدت باعث ایجاد حساسیت های تنفسی می شود. همچنین بهتر است با روغن کاری پمپ کولر آبی، روغن کاری موتور و بررسی تسمه های تهویه مطبوع از عملکرد صحیح کولر اطمینان حاصل کنید.

هر زمان که احساس کردید کولر گازی مشکل دارد یا یکی از اجزای آن آسیب دیده است، از خدمات تهویه مطبوع کمک بگیرید تا در تعمیر کولر آبی به شما کمک کنند.


سرویس و تعمیر کولر گازی با استادکار

استفاده از کولر گازی در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است چرا که قابلیت تنظیم دما و گردش هوا باعث محبوبیت این محصول شده است. البته همانطور که یک کولر گازی یک کولر گازی بسیار خنک تولید می کند، مصرف انرژی آن نیز زیاد است و ممکن است در پایان ماه مجبور به پرداخت برق زیادی شوید. برای سرویس کولر گازی ابتدا باید ایرادات آن را شناسایی کنید تا در صورت نیاز به تعمیر یا خرید قابل تعمیر باشد.


317f5c57 37be 493c 8761 08640fe93f65 خبر خاکستری

شستشوی کویل ها و پنل داخلی یکی از مراحل اصلی راه اندازی کولر گازی است که باید قبل از روشن شدن کولر گازی انجام شود. در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی بهتر است از متخصص کاربلد در این زمینه کمک بگیرید و به هیچ وجه خودتان آن را تعمیر نکنید.


برنامه اصلی برای کلیه خدمات خانه و ساختمان

اگر از خدمات آنلاین اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنید، احتمالا نام اپلیکیشن اصلی را شنیده اید. این اپلیکیشن سال هاست که در زمینه خدمات خانه و ساختمان و همچنین خودرو فعالیت می کند و با ارائه متخصصان در هر زمینه به شما کمک می کند در صورت نیاز به خدمات به بهترین خدمات نزدیک خود دسترسی داشته باشید.

در واقع برای یافتن متخصص نیازی به صرف زمان و هزینه ندارید، بلکه در کمترین زمان ممکن می توانید به این پلتفرم مراجعه کنید، نیازهای خود را شرح دهید و متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید. برای تعمیر و نگهداری کولرهای آبی و گازی نیز می توانید به متخصصین چیره دست اعتماد کنید.

اگر علاقه مند به ترک خانه و کارهای ساختمانی خود برای برنامه استاد هستید، از کد تخفیف استفاده کنید: repo5050 تا پایان سال جاری می توانید 50 درصد تخفیف تا سقف 50 هزار تن از استاد هدیه بگیرید. این تخفیف برای کلیه خدمات اولیه قابل استفاده است. همچنین می توانید با دنبال کردن جادوگر در شبکه های اجتماعی از تخفیف های بیشتری در این برنامه مطلع شوید.


بهترین گزینه برای سرویس کولر گازی

به یاد داشته باشید که نگهداری و راه اندازی سیستم های خنک کننده قبل از روشن کردن این تجهیزات در تابستان الزامی است. زیرا گاهی اوقات یک مشکل کوچک که قبل از روشن کردن تجهیزات برودتی قابل حل است به مرور زمان زیاد می شود و سیستم خنک کننده ممکن است در گرمای تابستان دچار مشکل شده و آسیب ببیند. پس برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است سیستم های خنک کننده خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر از متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید