از بانوان فعال بسیج رسانه گلستان تجلیل شد

ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802948

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگار فعال بسیج به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی تجری امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: به مناسبت این روز بزرگ از بانوان فعال بسیجی تجلیل می شود.

وی افزود: مراسم تجلیل از خواهران بسیجی رسانه استان گلستان امروز دوشنبه چهارمین دوره بهمن ماه از ساعت 15 در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه بیش از نیمی از فعالان رسانه ای استان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: باید برای حفظ، تقویت و ادغام نیروهای متخصص و متعهد هر چه مهم تلقی شود تلاش شود. توسعه استان تسهیل و تسریع خواهد شد.

تجری با اشاره به رسالت خطیر رسانه در این برهه حساس گفت: رسانه ها باید بستری برای حقیقت و صدای واقعی مردم برای پیگیری مطالبات مردم باشند.

وی رسانه ها را حافظ جامعه خواند و گفت: اهالی رسانه باید نقش و تاثیر خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیش از پیش نشان دهند تا یهودی ستیزی ناتوان از حرکت باشد، اطلاع رسانی صحیح و به موقع توطئه ها را خنثی کند. .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان تربیت نیروهای متخصص، متعهد و برابر انقلاب اسلامی در عرصه رسانه را از اولویت های این مجموعه عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید پرچم مطالبه گری عمومی را در هر لحظه به اهتزاز درآورند. وضعیت.

تجری گفت: بسیج رسانه بر اساس رسالت خود سعی خواهد کرد با برگزاری دوره های مهارتی، دوره های تخصصی و بصیرتی، اعضا را توانمند کند. در این حوزه از پیشنهادات فعالان رسانه ای برای تقویت نیازهایشان با توجه به نیازشان استقبال می کنیم «گام های بلندتری بردارید.

وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین این گفتمان در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل جوان باید نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه باشد و این آگاهی از طریق رسانه ها در حال انجام است.

مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال پرمخاطب است از رسانه ها خواست تا شور و نشاط اجتماعی زیبایی را در این ایام ارائه دهند.

تجری با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر مظهر اقتدار نظام اسلامی است، گفت: دهه فجر روز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است، همه مردم در این جشن پیروزی شرکت می کنند، برنامه های این دهه باید در این جشن حضور داشته باشند. قابل اعتماد و موثر باشد

وی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب باید به فرهنگ عمومی جامعه منتقل شود، گفت: سعادت جامعه پیروی از ولایت است، این راه عاقبت به خیری در استانداری است که رسانه در جامعه است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید