از درگیری شدید در بیت عمرو تا دستگیری یک کودک 14 ساله فلسطینی


ساعت: 06:40
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914368

درگیری ها در کرانه باختری با حملات رژیم صهیونیستی دوشنبه شب و بامداد سه شنبه به محله ها و مناطق مختلف فلسطینی ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از درگیری شدید میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در شهرک بیت عمرو در شمال الخلیل خبر دادند.

در این درگیری ها تا اواسط بامداد سه شنبه حداقل 11 فلسطینی زخمی شدند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

علاوه بر این، گزارش ها از تنش در کرانه باختری حکایت از زخمی شدن یک دختر فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیل به روستای حارث در حومه سلفی ها داشت. تصاویر این کودک فلسطینی را در حالی که دست و پایش باندپیچی شده در یک مرکز درمانی نشان می دهد.

تنش در سایر مناطق کرانه باختری ادامه یافت تا اینکه نیروهای اشغالگر اسرائیل یک کودک 14 ساله فلسطینی را بازداشت کردند. گفته می شود این کودک فلسطینی دوشنبه شب پس از حمله صهیونیست ها به محله شوکه در شمال طولکرم و نامش «عبدالرحمن احمد الزغل» است که 14 سال بیشتر ندارد، دستگیر شده است.

عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری هر لحظه بیشتر می شود و پیشتر «اور هیلر» گزارشگر نظامی شبکه 10 رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که نگران کننده ترین چیز برای سرویس های امنیتی اسرائیل تبدیل شدن نابلس است. جنین دوم

اگرچه رژیم صهیونیستی و سازمان های خودگردان برای کنترل اوضاع امنیتی در کرانه باختری تلاش می کنند، اما روز به روز بر تنش میان فلسطینی ها و اشغالگران قدس افزوده می شود تا جایی که مقامات صهیونیستی و آمریکایی نسبت به آغاز آن هشدار می دهند. انتفاضه جدید در این منطقه. سازمان امنیتی شبک خواستار تشدید تدابیر امنیتی در بخش شمالی کرانه باختری شد و هشدار داد که کرانه باختری در حال خارج شدن از کنترل است و توصیه کرد که ارتش و سرویس‌های امنیتی تل‌آویو تدابیر امنیتی را قبل از خارج شدن اوضاع از کنترل تشدید کنند. .

رسانه های اسرائیلی بارها تصاویری از حمله صدها فلسطینی به نیروهای اسرائیلی با سنگ و گلوله منتشر کرده و گفته اند که جنگ دیگر متعلق به جنین و نابلس نیست، بلکه آنها این تصاویر را از هر شهر و روستا و حتی از حومه شهر اشغالی دیده اند. با این حال، دامنه فعالیت فلسطینی ها به کل کرانه باختری و قدس اشغالی گسترش یافته است و مقامات اسرائیلی از انفجار وضعیت امنیتی بسیار نگران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید