از دست دادن استقلال صدر؟ آمار وحشتناک دیدارهای استقلال مقابل فولاد

از دست دادن استقلال صدر؟  آمار وحشتناک دیدارهای استقلال مقابل فولاد

تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران از 13 تیرماه 99 و در بازی برگشت لیگ برتر نوزدهم 5 بار به مصاف هم رفتند و آخرین دیدار آنها در این فصل 17 دی ماه در ورزشگاه آزادی بود. لحظه ای نگران کننده برای استقلالی ها و دلگرمی برای هواداران فولاد نتایج این دو تیم در بازی هایی است که فولاد میزبان و استقلال مهمان بود. بررسی نتایج این پنج جلسه برخی از دلایل این نگرانی را آشکار می کند.

شکست استقلال در اهواز

استقلال در دیدار برگشت لیگ برتر نوزدهم با نتیجه دو بر یک مغلوب فولاد شد. تک گل استقلال در این دیدار را روزبه چسمی در دقیقه 12 به ثمر رساند. اما با اخراج علی کریمی در دقیقه 45 و کارت زرد دوم عارف گلمی در دقیقه 65، این تیم 10 دقیقه و 9 دقیقه به مدت 9 دقیقه به بازی خود ادامه داد تا در نهایت با گل های موسی کولیبالی و معتبا. نجاریان 2 بر 1 مقابل این حریف تسلیم شکست خواهد شد.

باز هم شکست در خوزستان

بیست و نهمین دیدار لیگ برتر در اهواز برگزار شد. این دیدار با نتیجه ای مشابه بازی قبلی یک به سود فولاد به پایان رسید. و وریا گفوری اولین گلزن استقلال بود. گل دقیقه 63 توسط کاپیتان آبی ها از روی پنالتی به ثمر رسید. اما فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا به ترتیب در دقایق 72 و 90 گل برتری فولاد را از روی یک پنالتی به ثمر رساندند و استقلالی ها دست خالی از اهواز به تهران بازگشتند.

اولین برتری در تهران

دیدار برگشت دو تیم در یک فصل در تهران با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. این دیدار در هفته هفدهم لیگ برتر فصل گذشته برگزار شد و امیر ارسلان مطهری موفق شد در دقیقه 82 گل برتری شاگردان فرهاد مجیدی را از روی یک پنالتی به ثمر برساند.

باز هم فولاد میزبان برنده شد

این دو تیم مرداد ماه سال گذشته در فینال جام حذفی فصل گذشته به مصاف هم رفتند که فولاد پس از 120 دقیقه تلاش و تساوی بدون گل در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 استقلال را شکست داد. در این دیدار فولاد میزبان این دیدار بود و ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان هر دو تیم بود.

دومین پیروزی آبی ها در تهران

آخرین دیدار دو تیم اولین بازی فصل بود که مهدی مهدی پور با یک شوت دیدنی تک گل این دیدار را به ثمر رساند و استقلالی ها موفق شدند سه امتیاز را برای میزبان کسب کنند.

آمار عجیب استقلال مقابل فولاد

آمار 5 سال اخیر نشان می دهد که استقلال دو بار در اهواز و یک بار در فینال جام جهانی در فینال جام حذفی به این تیم باخت که در این مدت هرگز نتوانست جواد نکونام را خارج از خانه شکست دهد. دیدار حساس استقلال و فولاد این بار 24 اردیبهشت از ساعت 19:45 در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید