از رقبای خود در تاجیکستان اطلاعی نداریم/ به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا هستیم.


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810442

ما در طول 2 سال همه‌گیری تاج، مسابقات خاصی نداشتیم

ورزشکار تیم ملی بانوان ایران گفت: اطلاعات خاصی از ورزشکاران خود در مسابقات آسیایی تاجیکستان نداریم اما مطمئناً تمام تلاش خود را برای حضور پررنگ در مسابقات انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، فروزان عبدالهی درباره برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی کشورمان در مسابقات استقامتی و نیمه استقامتی در جزیره کیش گفت: آب و هوای تهران برای تمرین دوچرخه سواران چندان مناسب نیست و به همین دلیل اردوی کیش برای چند روز تمدید شد. .

وی ادامه داد: خوشبختانه رانندگان جزیره کیش از نظر فرهنگ رانندگی و حفظ حریم خصوصی شرایط بسیار خوبی در جزیره دارند و شرایط از همه نظر دست به دست هم می دهد تا بتوانیم بهترین تمرینات را انجام دهیم. “

رقیب تیم ملی بانوان ایران گفت: سرپرست و نایب رئیس بانوان بهترین امکانات را برای ما ایجاد کردند و در هر 3 اردویی که برگزار کردیم بهترین شرایط را برای بانوان دوچرخه سوار فراهم کردند. همچنین امیدواریم بتوانیم با اطمینان از اجرای قابل قبول، پاسخگوی تلاش مسئولان باشیم.

عبداللهی در خصوص آمادگی بانوان ورزشکار برای حضور پررنگ در بازی های آسیایی تاجیکستان گفت: در دو سالی که همه گیری تاج و تخت می گذرد، مسابقات خاصی در آسیا نداشته ایم و اطلاعات خاصی از ورزشکاران خود نداریم. اما ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور و فدراسیون به گونه ای است که برگزاری چنین اردوهایی بسیار سخت است و به همین دلیل باید قدردان زحمات کادرفنی فدراسیون باشیم. امیدوارم اعتماد کمیته ملی المپیک به بانوان دوچرخه سوار ادامه داشته باشد و بتوانیم پاسخگوی زحمات و اعتماد مسئولان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید