از صفر تا صد «گشایش حساب» با سرویس لوگو بانک ایوا


ساعت: 21:47
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1813817

امکان افتتاح حساب غیرحضوری با موافقت بانک مرکزی تصویب شد.

خدمات نشان بانک شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بستر اپلیکیشن موبایل ایوا به مشتریان بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب بدون نیاز به حضور در شعب بانک ها را می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و آگهی های شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با موافقت بانک مرکزی و مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی، دستور افتتاح حساب غیرحضوری بانک ها در ۲۴ بهمن ماه صادر شد. در همین راستا، شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر اساس رسالت ذاتی خود و ماموریتی که بانک ملی ایران به آن محول کرده بود، شعبه دیجیتال خود را با نام بانک نشان برای اولین بار در کشور در تاریخ 5 مرداد 1395 ارائه کرد.

پلتفرم بانک نشان توسط متخصصان و مهندسین شرکت پرداخت الکترونیک سداد پیاده سازی شده است. قبل از افتتاح حساب، مشتریان باید به صورت حضوری به بانک مراجعه می کردند، مراحلی مانند ارائه چندین امضا، مدارک هویتی و مراجعه مکرر به بخش های مختلف بانک را طی می کردند.

خدمات نشان بانک شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بستر موبایل اپلیکیشن اوا، شصت و بله به مشتریان بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب بدون نیاز به حضور در شعب بانکی را می دهد. مشتریان بانک ملی ایران می توانند با انجام احراز هویت مجازی در قالب «گواهی امضا» تمامی مراحل (از صفر تا صد) را برای افتتاح حساب خود به راحتی و به سادگی طی کنند.

تا همین اواخر، هیچکس تصور نمی کرد که بدون حضور در شعبه و گفتگوی حضوری با کارکنان بانک، احراز هویت امکان پذیر است، اما اکنون امکان «احراز هویت آفلاین» و «امضای دیجیتال گواهی» وجود دارد. با استفاده از سرویس، سهولت و سرعت وجود دارد و حتی علاوه بر افتتاح حساب واقعی، امکان افتتاح حساب ارزی (دلار و یورو) نیز از این بستر وجود دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد حتی از خدمات معمول خدمات دیجیتال در بانکداری مانند افتتاح حساب آنلاین نیز پیشی گرفته است، اما اکنون مشتریان بانک ملی ایران می توانند از خدمات بانکی اپلیکیشن ایوا، خدماتی مانند دریافت و پرداخت اقساط بانکی، درخواست و … استفاده کنند. دریافت روی کارت دریافت اسکناس و هدایا، صدور چک و دریافت اطلاعات حساب به صورت آنلاین و آفلاین.

این شرکت در شرایطی که بیماری همه‌گیر تاج از دیروز جان مردم را به انحاء مختلف تهدید می‌کند برای آسایش، آسایش و البته حفاظت از جان مردم شریف ایران تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا خدمات خود را در قالب ارائه دهد. تامین افراد مجهزتر از دیروز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید