از طرح فروش و قرعه کشی تا فروش اقساطی ایران خودرو

از طرح فروش و قرعه کشی تا فروش اقساطی ایران خودرو

روز جدید برخی خودروسازان مانند ایران خودرو برای مدیریت فرآیند عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح های فروش یا قرعه کشی های ویژه ای را راه اندازی و برنامه ریزی می کنند. طرح فروش ایران خودرو یا برنامه قرعه کشی ایران خودرو نیز یکی از این طرح های ویژه برای کنترل نرخ عرضه و تقاضا در بازار است و اولین قدم برای شرکت در این فروش های ویژه ثبت نام ایران خودرو است.

آخرین طرح فروش ایران خودرو

آخرین طرح فروش اضطراری محصولات ایران خودرو در روز پنجشنبه 28 آبان 1401 به قید قرعه انجام شد. عموماً متقاضیان با شرکت در این طرح‌ها و برنده شدن در برنامه‌های فروش ویژه ایران خودرو، خودروی مورد نظر خود را با شرایط ویژه‌ای که در زیر ذکر شده است، دریافت می‌کنند. برخی از ویژگی های این طرح های ویژه در زیر ذکر شده است:

قیمت مناسب

تحویل 3 ماهه

همراه با قیمت ثابت

آخرین طرح فروش ایران خودرو عرضه 3 ماهه خودرو است. افراد می توانند با شرکت در قرعه کشی یکی از خودروهای فوق فروش ایران را با قیمت مناسب و معین خریداری کنند.

هدف از طرح فروش ایران خودرو چیست؟

همانطور که می دانید برخی از خودروهای ایران خودرو در بورس کالا قابل فروش است. ایران خودرو نیز مانند سایر خودروسازان در حال عرضه برخی از خودروهای خود در بورس است. اما هدف از این کار چیست؟ در ادامه این بخش به اختصار به اهداف اصلی ایران خودرو از ابتدای شروع این طرح ها و برنامه ها اشاره می کنیم.

ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای خودرو

بی نیازی از واسطه و دلال در بازار خودرو

ارائه قیمت مناسب و کارخانه ای به متقاضی

از قیمت های بازار آزاد خودداری کنید

با شروع مراحل ثبت نام ایران خودرو افراد زیادی توانستند در یکی از طرح های ویژه و فروش ویژه ایران خودرو شرکت کنند و حتی با ارائه مدارک لازم برنده خودروی مورد نظر شوند. سوالی که در اینجا مطرح می شود قطعا نحوه ثبت نام ایران خودرو است که در قسمت بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

شرایط تکمیل ثبت نام در ایران خودرو

اولین قدم برای شرکت در طرح فروش ایران خودرو یا قرعه کشی ایران خودرو، کسب اطلاعات کامل از قیمت روز انواع خودروهای ایران خودرو است. در مرحله بعدی پس از اطمینان از قیمت نهایی خودروهای ایران خودرو، باید مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

یعنی به سامانه فروش ایران خودرو رفته و تمامی مراحل ثبت نام را در آنجا طی کنید. ناگفته نماند شرایط ثبت نام در طرح های ایران خودرو به گونه ای است که شاید همه نتوانند در آن شرکت کنند. در واقع رسیدن به قرعه کشی ایران خودرو برای هر فردی امکان پذیر نیست. افراد باید شرایط زیر را داشته باشند:

هیچ پلاک ملی معتبری به نام آنها ثبت نشده است

یک حساب بانکی فعال و معتبر داشته باشید

می توانند مبلغ مورد نظر را از حساب خود واریز کنند

شماره موبایل آنها باید به نام آنها باشد

یکی از مراحل اصلی ثبت نام داشتن شماره شبا به نام متقاضی می باشد

اصل و کپی گواهینامه رانندگی خود را ارائه دهید

در صورتی که متقاضی هیچ یک از این شرایط را نداشته باشد، بهتر است وقت خود را از دست ندهد و در طرح ایران خودرو شرکت نکند، زیرا تمامی شرایط ذکر شده در بالا از الزامات ضروری بوده و قابل چشم پوشی نیست.

مسائل مهم مربوط به فروش فوری ایران خودرو

متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش ایران خودرو را دارند نه تنها از مدارک و شرایط لازم جهت تکمیل ثبت نام و ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو مطلع باشند. بلکه مسائل مربوط به فروش فوری ایران خودرو را جدی گرفته و بررسی های لازم را در مورد آنها انجام دهند.

به عنوان مثال، از آنجایی که خودروهای ایران خودرو با طرح فروش ویژه به فروش می رسد، متقاضیان این خودروها پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی و پس از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو و حتی پس از تحویل خودرو، نمی توانند خودروی خود را بفروشند، زیرا مالکیت آنها باید به در این بخش به موارد و نکات مهم دیگر مربوط به طرح های فروش ویژه ایران خودرو به اختصار اشاره می کنیم:

متقاضیان قانونی نمی توانند در این طرح ها ثبت نام کنند

پس از گذشت 5 ماه از زمان دریافت خودرو، گارانتی خودرو باطل می شود

پس از دریافت وسیله نقلیه، متقاضی نمی تواند وسیله نقلیه را به دیگری منتقل کند

متقاضیان نمی توانند ثبت نام کنند و در 2 قرعه کشی مختلف خودرو شرکت کنند

پس از برنده شدن در قرعه کشی، متقاضی نمی تواند حقوق و امتیازات خود را به اشخاص دیگر واگذار کند

هر کد ملی فقط می تواند یک خودرو را به نام خود ثبت کند

توجه داشته باشید که این موارد و نکات ذکر شده در بالا تنها مربوط به طرح های فروش ویژه ایران خودرو است و سایر خودروسازان برنامه ها و آیتم های مختلفی را برای نامزدهای خود در نظر گرفته اند که از طریق رسانه ها اعلام می کنند.

خرید اقساطی ایران خودرو راهی برای داشتن خودرو است

با مطالعه مطالب ذکر شده در قسمت های قبل، اگر از واجد شرایط بودن خود مطمئن هستید، خود را برای قرعه کشی بعدی ایران خودرو آماده کنید. با شرکت در این طرح های فروش ویژه یا فوری ایران خودرو به راحتی می توانید صاحب یک خودرو خوب و باکیفیت شوید. اما نتایج قرعه کشی برنامه های ایران خودرو ممکن است همیشه جوابگوی خواسته های قلبی شما نباشد.

یکی دیگر از راه های خرید خودروی مورد نظر، خرید اقساطی آن است. مدتی است که یکی از شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش خودرو (از جمله مکانیک) اقدام به فروش خودرو به صورت پرداختی می کند. در این طرح شما این امکان را دارید که تمامی خودروهای موجود در بازار نقدی را از داخلی تا خارجی خریداری کنید. برای مشاهده شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای تمامی مدل ها بر روی لینک (hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/?credit=true) کلیک کنید تا با توجه به بودجه خود خودروی اقساطی مورد نظر را خریداری کنید.
مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی مکانیک

خرید اقساطی خودرو بدون ضامن با پیش پرداخت صحیح و بازپرداخت تا 36 ماه امکان پذیر است. با این طرح 2 تا 3 ماه فرصت دارید تا اقساط را پرداخت کنید و همزمان با پیش پرداخت، خودرو به نام شما (خریدار) خواهد بود و فقط در رهن اجاره باقی می ماند.

یکی از مزیت های دیگر فروش خودرو به صورت پرداختی نزد مکانیک، مساعدت متخصصین شرکت تا تغییر شماره ثبت و انجام مراحل انتقال خودرو می باشد. در نتیجه نیازی به نگرانی در مورد انجام کار قانونی نخواهید داشت. برای استفاده از خدمات کرایه خودرو، روی لینک (hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true) کلیک کنید و شرایط خرید اجاره هر خودرو، از پراید گرفته تا پورشه را ببینید.

وب سایت همراه مکانیک: (www.hamrah-mechanic.com)

تلفن: 67632999 –

دیدگاهتان را بنویسید