از فعالان حوزه هنری و رسانه ای دعوت شد تا برای راویان اربعین کمپین کنند


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897177

دومین عزاداری امت امام حسین (علیه السلام) با عنوان ستاد در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر به همت مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار می شود. قصه گویان اربعین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر فضای مجازی، خبرنگاران، فیلمبرداران، عکاسان، فعالان رسانه ای و فعالان فضای مجازی که از عبادت کنندگان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در ایام اربعین هستند، می توانند قصه گو باشند. از این رستاخیز بزرگ با شرکت در این کمپین.

علاقه مندان به شرکت در این کمپین می توانند داستان اربعین امسال یا سال های گذشته خود را به نشانی soogvareh.com/ravi_arbaeen ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره امت امام حسین علیه السلام به همراه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و رهبری، مجموعه دیجیتالی را برگزار کرد. کارگاه های فرهنگی و هنری برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت علاقه مندان به صفحه ویژه سوگواره در این کارگاه ها می توانند به آدرس https://www.instagram.com/soogvareh_com مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، دومین سوگواره ملت برای امام حسین علیه السلام در حوزه های متون ادبی، رسانه تصویری، صدا و رادیو، کنشگری عاشورایی، گرافیک و رسانه خبری برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این سوگواره که اوایل اسفند ماه سال جاری مصادف با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) با حضور وزیر فرهنگ و رهبری در تهران برگزار می شود. ، برای اطلاعات بیشتر می توانید به https://soogvareh.com/ مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید