از مجروح شدن حدود 70 پرسنل نیروی انتظامی در ناآرامی های گلستان/دوصدایی بگذریم.


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913966

استاندار گلستان با بیان اینکه باید دو صدا را در جامعه کنار بگذاریم افزود: از ابتدای ناآرامی ها تاکنون حدود 70 نفر از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و امنیتی استان گلستان مجروح شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی محمد زنگنه در مراسم افتتاحیه کتاب «قیام پاییزی» با بیان اینکه نیروی انتظامی از نخستین لحظات شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون با جانفشانی و فداکاری از انقلاب دفاع کرده است، اظهار داشت: می شود. از زبان هنر استفاده کنیم و از جانفشانی ها و جانفشانی های هموطنانمان آثار فاخر خلق کنیم.قبل و بعد از پیروزی انقلاب، رفتار وحشیانه مسئولان رژیم طاغوت در مقایسه با جان باختن نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، و بسیج به تبیین و روشنگری عموم پرداخت.

استاندار گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، این ایام را فرصتی برای یادآوری رشادت ها و جانفشانی های دلاورمردان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر نیروی انتظامی با مشکلات صبر راهبردی، ایثار و فداکاری مواجه شد. با بخشش وی ادامه داد: از ابتدای ناآرامی ها تاکنون بیش از 70 نفر در استان گلستان توسط نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و امنیتی مجروح شدند اما با دستان خالی با مشکلات برخورد کردند.

وی با تاکید بر اینکه در اتفاقات اخیر در آن سوی جمعیت تماشاگران زیادی حضور داشتند که عده ای با احساسات و عده کمی شرور حاکم بر اغتشاشات بودند، افزود: زمانی که بخشی از جامعه غبارآلود بود افرادی در ارتش مقدس و … یونیفورم های دستوری خود را کشتند و گذشتند تا کوچکترین آسیبی به مردمی که به بیراهه رفتند و به موقع راهشان را از صفوف شورشیان جدا کردند وارد نشود.

زنگنه با بیان اینکه باید برای نظام، انقلاب و شهدا ارزش قائل شد، خاطرنشان کرد: باید دو صدا را در جامعه کنار بگذاریم و رسالت سنگینی را که بر دوش داریم با روش های جذاب و خوب عمومی کنیم.

مقام ارشد دولت در استان گلستان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم ملی در این گروه مقابل آمریکا آخرین بازی جام جهانی نخواهد بود و با با اعتماد به نفس ایجاد شده توسط مردان غیور کشورمان، شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید