از مجیدی انتظار 75 امتیاز داشتم، غیبتش نگرانم کرد/ سلطان و فرمانده من برای مسائل فنی فقط ساپینتو است!


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877900

من به عنوان یک پسر 18 ساله به دنبال قهرمانی های بعدی هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درست است که سنم بالاتر است اما به عنوان یک پسر 18 ساله همچنان سخت کوش هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر و امیدواریم امروز با آمدن سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال آرامش هواداران را به همراه داشته باشد. «ما توانستیم لذت قهرمانی را که چند سالی بود در ورزشگاه آزادی منتظرش بودیم تجربه کنیم و شاید چند سال دیگر این قهرمانی که منتظرش بودیم به دست بیاید.

وی ادامه داد: هرگز از ادامه زندگی استقلال دست برنمی داریم و مانند گذشته به تلاش خود ادامه می دهیم. خیلی مایل بودم با مجیدی کار کنم و می خواستیم فصل جدید را با یک مربی ایرانی ببریم، اما به هر حال هجمه بقیه باعث شد مربی که قول همکاری و کمک به باشگاه استقلال را داده بود دست از کار بکشد. این که آسمان استقلال همیشه آبی است و اندازه آن به اندازه کهکشان ها بی بدیل و بی نهایت است و استقلال هرگز احساس ضعف نمی کند، ایرادی ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: البته از اول فصل به فرهاد مجیدی گفتم 75 امتیاز می خواهم و 5 هفته مانده به پایان مسابقات می خواهیم قهرمان شویم. برای مجیدی هم باید آرزوی موفقیت کنیم. ترک او می تواند من را بسیار نگران کند و ممکن است در این ماه هم از طرف هواداران و هم از طرف ما تحت فشار باشیم، اما فوتبال یک حرفه است و باید درک کنیم که قهرمانی تمام شده و فصل جدید شروع شده است و حق با همه است. انتخاب مجیدی همچنین اعتراف کرد که سرمربی تیم دیگری در کشور دیگری بوده است.

آجورلو با اشاره به روند مذاکرات استقلال گفت: بعد از جدایی مجیدی مذاکرات خود را آغاز کردیم و بیش از 40 مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان ما بودند. معتمدترین افراد من مذاکرات را پیگیری کردند و در اسرع وقت بدون وقفه حتی در ساعت 3 و 4 بامداد مذاکره کردند که منجر به تفاهم شد و سرمربی محترم و عزیز استقلال در این مجلس حضور دارد. . البته او در روزهای اخیر قول داده بود و قرارداد را امضا کرده بود اما امروز قرارداد رسمی با حضور اهالی رسانه امضا شد.

وی در این خصوص تاکید کرد: سرمربی استقلال که سابقه کار در 6، 7 کشور و تجربه خوبی در پرتغال و … دارد و در کشورش محبوب و قابل احترام است به تیم ما پیوست. در اولین گفتگو که از طریق رسانه های مجازی و تصویری انجام دادیم، دو موضوع را به اشتراک گذاشتیم. گفت تشنه قهرمانی هستم و گفتم با این که از قهرمانی جان سالم به در برده ام اما همچنان تشنه قهرمانی هستم. درست است که سنم بیشتر است اما به عنوان یک پسر 18 ساله هنوز برای رسیدن به قهرمانی بعدی تلاش می کنم و زنده ام و این حضور ما در قهرمانی سوپرجام، حذفی و لیگ برتر و خدای ناکرده است. ، فصل آینده مسابقات قهرمانی آسیا.

در فرصتی مناسب به سوالاتی که فصل گذشته برایمان پیش آمد پاسخ خواهم داد، زیرا این جامعه حیاتی و حیاتی است که مسئولیت پذیر است، اما در شرایطی که سال آینده نه حریفی داریم و نه کاری برای انجام دادن در رقابت‌های مسابقه‌ای داریم. مدیر عامل آبی ها و بیایید به خانه برگردیم، اما فصل گذشته تمام شد و فصل جدیدی شروع شد و البته باید برای فصل جدید برنامه داشته باشیم، پس باید در مشکلات خود صادق و مطمئن باشیم.

وی همچنین گفت: باید از هیات مدیره پرتلاش و شریف باشگاه استقلال تشکر کنم. همچنین از هواداران عزیزمان که بسیار نگران بودند تشکر می کنم. خیلی به من فشار آوردند از دغدغه هایشان و این همه پیام فرستادند البته دیدم و صبور بودم. باید از بیژن طاهری سرپرست تیم هم تشکر کنم که پارسال در کشتی حمله بسیار محترمانه و آرام بود.

آجورلو گفت: می‌خواهم یک خبر خوب به همه هواداران بدهم و آن این است که با آمدن سرمربی جدیدمان، او هم‌اکنون از طریق ماهواره استقلال کار آزمایشی را آغاز کرده است. در جشن قهرمانی که می خواستیم به دست آوریم و به خاطر مردم آبادان که به آنها ارادت و همدردی داریم به تعویق افتاد، شبکه ماهواره ای ما آشکار خواهد شد. شبکه ماهواره ای استقلال در جریان مسابقات قهرمانی استقلال که در برج میلاد برگزار می شود به طور رسمی راه اندازی می شود. دوستان ما در رادیو عزیز هستند، اما منافع میلیاردی ما از بین رفته است و من باید آن را از رادیو بگیرم و نمی توانم این کار را انجام دهم. من بوسه همه عزیزان رادیو هستم اما باید هزار میلیاردی استقلال بدهند. نمی دانم کی می خواهد بدهد.

وی همچنین گفت: نامه ای به رئیس جمهور نوشتم و ایشان نیز در نامه ای به آقای سجادی از ایشان خواستند لایحه ای ارائه دهند تا دو تیم استقلال و پرسپولیس به حق خود برسند. نه اینکه بنشینم، شبکه ام را راه انداختم و الان آمریکا و اروپا شبکه را تماشا می کنند و هرکس تلویزیون سامسونگ دارد می تواند شبکه استقلال را ببیند. ما در راه هستیم، هم از نظر فنی می‌خواهیم تیممان قهرمان شود و هم می‌خواهیم هیئت، هواداران و رسانه‌ها حق استقلال را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: منتظر مصاحبه با رسانه ها باشید، این جلسه مقدمه ای است برای بعد. 6 ماه است که دنبال طرح ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال هستیم و قرار است 15 تیرماه قراردادش توسط آقای سامی نوشته شود تا انشاالله دستوری که از رئیس جمهور گرفته ایم را دریافت کنیم. که نامه نوشتیم بعدا صحبت و مصاحبه خواهیم کرد. امروز جلسه مبارک و امضای قرارداد سرمربی جدید است و بحث های جدی ما در جلسات بعدی باقی خواهد ماند.

وی در پایان گفت: من اصلا مدیر خوبی نیستم اما یک ویژگی دارم و آن اینکه از مربیم حمایت می کنم و از ریکاردو مربی خوبم حمایت کامل می کنم. مثل گذشته در کار فنی سرمربی تیمم دخالت نمی کنم، در زمین سبز سلطان و ریکاردو فرمانده همه چیز هستند و بنده تک تک استقلالی های گذشته، حال و آینده هستم. یک درخواستی که از سرمربی جدید استقلال دارم این است که تیم های اصلی ما را زیر نظر داشته باشد تا در آینده سطح خوبی از نوزاد تا بزرگسال داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید