از نبود ساماندهی اتباع بیگانه در خراسان رضوی گلایه داریم/ محدودیت های مالی برای جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877872

صادقی با بیان اینکه خراسان رضوی یکی از محل های ورود اتباع بیگانه است، گفت: گزارش های زیادی از تصادفات ناشی از عدم ساماندهی اتباع خارجی داریم که رقم قابل توجهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری در ساختمان دادگاه عمومی استان خراسان رضوی گفت:

وی افزود: به گفته رئیس قوه قضائیه نیازمند حمایت بیشتر دولت و قوه مجریه در حوزه تولید، صنعت، اشتغال و بخش خصوصی هستیم.

رئیس قاضی خراسان رضوی گفت: ضابطان و کارشناسان دادگستری مرکز و شهرستان بازدیدهای زیادی از واحدهای تولیدی، شهرهای صنعتی و صنعتی داشته اند و گفته شده است که اگر مشکلی وجود دارد و سازمان پاسخگو نیست، دادگستری خراسان رضوی باید نظارت شود.

وی افزود: سرقت های مسلحانه به صفر رسیده و با تحقیقات و مجازات ها تکرار نشده است، اما سرقت های معمولی که بیشتر آنها توسط معتادان متجاهر انجام می شود از شهرستان ها جمع آوری شده است اما به دلیل محدودیت های مالی اعتیاد به مواد مخدر نرسیده است. صفر.”

صادقی ادامه داد: امیدواریم با همکاری رسانه ها و مسئولان تعداد معتادان متجاهر که مرتکب اعمال مجرمانه شده و موجب نگرانی مردم شده اند با جدیت بیشتری جمع آوری شود و شاهد این پدیده نباشیم.

وی افزود: در خصوص طرح بافت اطراف حرم، وظیفه خاصی از سوی استانداری بر عهده دادگستری خراسان رضوی قرار نگرفته است و قوه قضاییه عموماً در این حوزه پیمانکار نیست.

رئیس قاضی خراسان رضوی گفت: در زمان تقسیم کار استاندار به استاندار دستور داد بافت های اطراف را به حالت توقف درآورد اما هنوز مشکل خاصی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه مسئولیتی در قبال این زمین برای مصارف مختلف ندارد، افزود: گفته می شود 200 هکتار در گلبهار به نهادی واگذار شده و بنا به دلایلی این طرح ها اجرایی نشده است و این زمین ها نیاز به ملی دارد. نهضت مسکن.» اعلام کرده‌ایم به اراضی مرتفع کمک می‌کنیم که مرجع قانونی برای تأمین نیازهای مسکونی، مسکونی، صنعتی و صنعتی استان برنامه لازم را برای تأمین این زمین‌ها اجرا نکرده است.

صادقی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی یکی از محل های ورود اتباع خارجی است و این گلایه را از عدم ساماندهی اتباع داریم.

وی افزود: به دلیل عدم ساماندهی اتباع بیگانه که عدد قابل توجهی است مکاتبات و گزارشات حوادث زیادی داریم و امیدواریم با پیگیری های انجام شده متولی نسبت به شناسایی و ساماندهی اتباع اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید