از نیروی هلال احمر عذرخواهی کردم/ همه منتظر خطای استقلال هستند


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890926

من نمی خواستم مطهری و حسینی بروند اما جایی در لیست نداشتیم.

سرمربی پرتغالی استقلال با ابراز خرسندی از برتری تیمش در خانه ملوان بندرانزلی، این برد را به بازیکنانی که روز چهارشنبه از جمع آبی پوشان کنار گذاشته بود تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی 3 امتیازی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما در نیمه اول مستحق برد بودیم و بازی باید 3 بر صفر می شد. گل اول، ما چندین موقعیت در دروازه آنها ایجاد کردیم. ما خیلی سخت و فشرده بازی کردیم، حریف ما هم به فوتبال مستقیم روی آورد. در نیمه اول یک اشتباه کوچک مرتکب شدیم و معلوان از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. خطای خط دفاعی نبود، خطای تمرکز بود. ما روی آنها کار کردیم و از بازی قبلی درس گرفتیم، اما شکست خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم با یک گل نتیجه را واگذار کردیم اما به خود و بازیکنانم اطمینان داشتیم. آنها سعی کردند نتیجه گیری کنند. آن بازی را مقابل سپاهان انجام دادیم اما نتیجه ای نگرفتیم. من روی ذهنیت بازیکنانم کار کردم که تسلیم نشوند و حتی در صورت شکست به بازی برگردند. سیستمی را که در بازی با سپاهان انجام دادیم ادامه دادیم. در نیمه دوم سیستم بازی را به 3-3-4 تغییر دادم که خوب کار کرد. بازیکنان تعویضی ما عملکرد خوبی داشتند و با این روند باید بازی ها را ادامه دهیم و تسلیم نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به درگیری خود با عوامل هلال احمر گفت: وقتی گل می زدیم ما را تشویق می کردند که باعث ناراحتی شد، فوتبال همین است و از این دست اتفاقات می افتد. بعد از بازی از آنها عذرخواهی کردم و آنها را در آغوش گرفتم.

ساپینتو درباره تغییرات تیمش و نتیجه ای که کسب کرد، توضیح داد: برای کسب عنوان قهرمانی نه تنها به 11 نفر، بلکه به یک نیمکت قوی نیاز دارید. ما دو بازیکن حرفه ای خود را از دست داده ایم و ناراحت هستیم. دوست نداشتم ارسلان مطهری و سید محمد حسینی بروند. آنها پول ماندن داشتند، اما ما در پر کردن لیست با مشکل مواجه شدیم و کار دیگری نمی توانستیم انجام دهیم. ما می خواهیم این پیروزی را به آنها و افرادی مانند امید حمیدی فر، عزیزبک امانوف و زبیر نیک نفس که با ما به انزلی نیامده اند، تقدیم کنیم. آمانوف با ما است. رقابت جدی بین بازیکنان تمرینی وجود دارد و رسیدن به سطح بالایی برای آنها خوب است.

وی با اشاره به اینکه ملوان به اندازه استقلال فرصت گلزنی داشت، خاطرنشان کرد: ما شایسته سه یا چهار گل در نیمه اول بودیم. مارینرز از این پرتاب موقعیتی به دست آورد که تبدیل به گل شد. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که وقتی یک گل ناپاک می زنید باید بجنگید زیرا همه تیم ها منتظر هستند که تیم ما اشتباه کند. ما نباید این اشتباهات را مرتکب شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خوشحالم در نیمه دوم دو بار دروازه تیمش باز نشد، گفت: آنها یک بار ضدحمله سریع داشتند اما می توانید بگویید چند موقعیت گلزنی داشتیم؟ لیگ راحتی نداریم و باید ببینیم تیم های دیگر می توانند ملوان را ببرند یا خیر. ما خیلی کار داریم

و عملکرد دفاعی ما نیز باید خوب باشد. مطمئنا تیم ما در این یک ماه به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید