از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم

از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دومین مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود و مقابل مجری برنامه نشست و به سوالات او پاسخ داد. اسکوچیچ از اتفاقات بین او و طارمی، تاریخچه رختکن تیم ملی و … می گوید که در ادامه به آن می پردازیم:

* در مصاحبه قبلی با علی دایی به نقل از من گفتید که بازیکنان ایرانی تاکتیک پادیر نیستند. من هیچوقت این رو نگفتم. گفتم همه ما جای پیشرفت داریم. فضایی برای بهبود نقشه ندارید؟ تو اولین نفری، اما تو می توانی پیشرفت کنی، من می توانم. من هرگز چنین چیزی نگفتم و بعد جنجال زیادی به پا شد.

* دستیارانم را خودم انتخاب کردم. حتی بیل مکانیکی کریم. من بیل مکانیکی را به تیم ملی آوردم. برای حل این مشکل کریم باقری خیلی با فدراسیون صحبت کردم اما گفتند نمی شود یک نفر در باشگاه باشد و برای تیم ملی کار کند. آنها را مجبور کردم که این مشکل را حل کنند.

* رابطه من با حمید استیلی و هورشیدی لیدرهای تیم ملی حرفه ای است و دلیلی ندارد جمعه با هم برویم و کباب بپزیم.

* هیچ وقت از نزدیکان بنده مشاوره ای دریافت نکرده ام. من از تاریخ خوب جهان اطلاعی نداشتم و هیچکس در مورد شماره پیراهن و مشکلات دیگر به من توصیه نکرد. چیزهایی شنیده ام، اما در عمل نمی دانم چطور بود. یعنی کدام اعداد فردی برای تیم ملی شانس می آورد؟ من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم.

* وقتی از فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شد اصلا شوکه نشدم. در آن زمان مجبور شدم ایران را ترک کنم و مدیران صنعت نفت پولی به بازیکنان ندادند. من نمی خواستم بازیکنان بدون دستمزد تربیت کنم. در آن زمان از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشتم اما نمی خواستم از آبادان بروم. دو ساعت بعد از اینکه صنعت نفت را تمام کردم و در فرودگاه بودم، مدیران فدراسیون ایران با من تماس گرفتند و همیشه منتظر چنین روزی بودم.

دیدگاهتان را بنویسید