از پیشنهاد میزبانی سوپربول تا برنامه ریزی مشترک آینده برای امضای تفاهم نامه


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901517

در دیدار روسای فدراسیون های فوتبال ایران و کویت؛

روسای فدراسیون های فوتبال ایران و کویت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت عبدالله احمد ربیع همتای کویتی خود در جلسه ای شرکت کرد.

در این دیدار که حسین شمس پیشکسوت گرانقدر فوتسال کشور حضور داشت، رئیس فدراسیون فوتبال کویت ضمن تبریک صعود تیم ملی ایران، ابراز امیدواری کرد که این تیم در سال 2022 نماینده شایسته ای برای قاره آسیا باشد. جام جهانی قطر، درست مانند جام جهانی 2018.

وی همچنین آمادگی خود را برای بهره مندی از تجربیات ایران در توسعه و بازسازی فوتبال کویت اعلام کرد و آمادگی خود را برای امضای تفاهم نامه همکاری بین دو کشور اعلام کرد. رئیس فدراسیون فوتبال کویت همچنین پیشنهاد کرد در آینده نزدیک دیداری در قالب سوپرجام بین تیم های قهرمانی باشگاهی دو کشور برگزار شود.

عبدالله احمد ربیع در این دیدار انتخاب مجدد مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت و برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن قدردانی از فدراسیون فوتبال کویت برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، آمادگی ایران را برای همکاری های آتی بین دو فدراسیون در آینده اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده تیم های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال ایران، آنها را در اختیار داشته باشند. قهرمانی دوم و سوم خود در جام جهانی را در ماه های آینده تکرار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید