اساس خانواده در دسترس دشمن است / تصویب قانون حمایت از خانواده; اقدام ضروری اما دیرهنگام مجلس

ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781997

اعظم جلالی تصویب قانون حمایت از خانواده را اقدامی اساسی و قابل تقدیر خواند و گفت: این قانون خیلی دیر تصویب شد اما اکنون که تصویب شده همه ارگان های جامعه باید تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس خانواده در گفت و گو با خبرنگار تیتریک، تصویب قانون حمایت از خانواده را اقدامی اساسی و قابل ستایش دانست و گفت: این قانون خیلی دیر به تصویب رسید اما اکنون که تصویب شده، همه دستگاه های دولتی باید کار کنند. “

اعظم جلالی ادامه داد: حمایت و حفظ بنیان خانواده یکی از مهم ترین موضوعاتی است که امروز دشمن در صدد تضعیف این بنیان است.

وی افزود: غرب از کمبود خانواده رنج می برد و بسیاری از آسیب های آن ناشی از نبود این عنصر حیاتی است و امروز نفوذ فرهنگی دشمن هر اقدامی را برای برچیدن این اصل اساسی در اسلام انجام می دهد.

این کارشناس تصریح کرد: رویه ای که تاکنون در کشور ما اعمال شده است، برگرفته از فرهنگ غربی است. خانواده ها را بیگانه می کند و سبک زندگی اسلامی را می گیرد و به آنها محصولات کاذبی مانند کاهش باروری می دهد تا ایران را برای چند سال آینده کشوری پیر و ناتوان کند.

جلالی این قانون را در افزایش جمعیت موثر دانست و گفت: بسیاری از مادران شاغل نگران از دست دادن شغل خود بودند، این قانون مجلس به خانواده ها آرامش داد تا به فکر فرزندان دوم و سوم خود باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: روند سالمندی ایران از چندین سال پیش آغاز شده و به سرعت در حال حرکت به آن سمت هستیم و در واقع در حال از دست دادن جوانی جمعیت هستیم، بنابراین تصویب این طرح و اجرای آن در عمل بسیار ضروری بود. «این برای کشور بیشتر از شام ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید