اسامی محرومان از تیم ملی فوتبال ساحلی؛ محرومیت سه بازیکن از تیم ملی ایران

اسامی محرومان از تیم ملی فوتبال ساحلی؛  محرومیت سه بازیکن از تیم ملی ایران

18 بازیکن به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شده اند که نامی از سعید پارومون، محمد احمدزاده و مصطفی کیانی در میان آنها دیده نمی شود. سه بازیکنی که گفته می شد در بازی های دربی جام بین قاره ای که با قهرمانی ایران همراه بود هنجارشکنی کردند، از سوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مدت 6 ماه محروم شدند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چندی پیش در دبی با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شد. بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از دبی، کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال نسبت به اتفاقات دبی و بازیکنان خاطی بیانیه ای صادر کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده برای اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به شرح زیر است: محمدعلی محتاری حسن آباد، مهدی شرمحمدی، حمید بهزادپور، محمد مرادی فرح آبادی، محمد معصومی زاده، علی میرشکاری، عباس رضایی حسن آباد، رضا امیری زاده، سیدعلی ناظم، سیدعلی ناظم. مهدی میرجلیلی، امیرحسین اکبری فرتحونی، محمدجواد خسروی، نصرالله شاهمرادی، مهیار بهارلویی، رضا دیری، محمدپور بلتراک، محمدرضا نیلاب و محمدعلی نظرزاده.

در بخشی از بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال آمده است: بدیهی است بر اساس مفاد جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با رعایت اصول حاکم ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتار سیاسی. در میادین ورزشی با افرادی که در این زمینه اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت نکرده باشند طبق مقررات برخورد می شود.

البته لازم به ذکر است که کمیته فوتبال ساحلی یا کمیته اخلاق به سه بازیکن مذکور رای ندادند اما این سه بازیکن را در حالی که جزو بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای بودند دعوت نکردند. در دبی .یعنی به دلیل مسائل انضباطی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید