استانداری حاج قاسم باید الگوی مسئولان باشد

وی ولایتمداری را یکی دیگر از ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: همه ما نیازمند الگوهای برجسته ای هستیم که راه و رسم زندگی را روشن کند و این شهید بزرگوار نمونه یک الگوی کامل است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: پاک هستند اما در رفتار و کردارشان متفاوت عمل می کنند.

گفت مدرسه حاج قاسم همان مدرسه استانداری است. وی با بیان اینکه کارمندان باید با الگوبرداری از مکتب حاج قاسم و دست برداشتن از اسراف همواره به فکر خدمت به مردم باشند، گفت: برخی از مدیران نه تنها پیرو مکتب سردار سلیمانی هستند، بلکه به راحتی از آن عبور می کنند.

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با محوریت معرفی سردار سلیمانی

رمضانی تاکید کرد: عده ای تنها به دینداری اکتفا می کنند در حالی که اسلام از رشوه، اختلاس، باندبازی و رعایت صحیح بیت المال یاد کرده است که مکتب سلیمانی و اهل بیت(ع) نیز بر آن تاکید دارند.

وی گفت: برخی از مسئولان برای حفظ مسئولیت خود گرفتار باندبازی شده اند در حالی که این جایگاه برای هیچکس ماندگار نیست و این افراد با این اقدامات ناشایست اقتدار نظام را خدشه دار می کنند و اصل دین را خدشه دار می کنند.

این مقام مسئول افزود: افرادی مانند سردار سلیمانی در جمهوری اسلامی جان باختند و فقط به سمت عقب حرکت می کردند. امیدواریم کارکنان بتوانند با الگوبرداری از شهید سلیمانی، دینداری و سبک زندگی خود را تغییر دهند.

وی در پایان با اشاره به برنامه های کانون های مساجد به مناسبت شهادت حاج قاسم گفت: برای این ایام برنامه های متعددی از جمله مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت ارائه شخصیت حاج قاسم، توزیع 1200 بسته در نظر گرفته شده است. گوشت در بین نیازمندان و برگزاری مراسم بزرگداشت «و این تجلیل از خانواده شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید