استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دستور انقلابی متولیان بازار شعف را برکنار کرد.

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783463

بی رویه بازار و قیمت کالاها در کهگیلویه و بویراحمد با نوید درمان این تب حاد، مردم را خم کرده و مردم را منتظر دستور انقلابی استاندار برای توقف مبارزه با تورم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، ماجرای گرانی روزانه کالاها و مایحتاج زندگی در مثنوی کهگیلویه و بویراحمد هفتاد ساله می شود. اگر چنین است، نتیجه این اقدامات چیست؟

در چند روز اخیر می دانیم که شما به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تذکر جدی به دولت داده اید که ببندید و دولت را به دلیل برخورد با وضعیت بازار تنبیه کنید اما با مشاهده ای که صورت گرفت. فردای آن روز این هشدار حضور برخی رسانه ها در بازار بود. این گزارش منتشر شد، اما این بازار فقط به دستورات انقلابی شما نیاز دارد، زیرا مردم کلیشه های مدیران را نمی پذیرند و خود بازار همه چیز را می گوید.

آقای استاندار وضعیت بازارهای کهگیلویه و بویراحمد خرید بسیاری از خانواده ها را به نصف کاهش داده و حجم جمعیت بسیار کمتر از قبل شده است.

گرانی تنها درد این بازار نیست چرا که تقلب و دست کم گرفتن ریشه در دل بازار کهگیلویه و بویراحمد دارد و به نظر می رسد باید جلوی تحرک بازار گرفته شود و نظارت ها برای جلوگیری از غاصبان و سودجویان تشدید شود. از طریق اقدام انقلابی.

صبح زاگرس با مشاهده این مطالبه مردمی در بین مردم و مسئولان مبنی بر مبارزه با هزینه های افسارگسیخته و گسستن زنجیره سودجویان و سودجویان، امیدوار است هر چه زودتر شاهد دستورات انقلابی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای جدی گرفتن آن باشیم. مسئله. سوژه باش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید