استاندار گلستان معرفی شد

زمان: 12:33
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777742

در جلسه هیات دولت ، علی محمد زنگنه به عنوان استاندار گلستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ؛ در جلسه صبح دولت ، علی محمد زنگنه به عنوان استاندار گلستان معرفی شد.

در روزهای اخیر نخبگان استان گلستان خواسته های زیادی برای انتخاب استاندار محلی داشتند و در نهایت دولت سیزدهم با این خواسته ها موافقت کرد.

زنگنه پیش از این مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضائیه بوده است.

علی محمد زنگنه در سال 1350 در استان گلستان متولد شد.
پس از جنگ ، زنگنه در دانشگاه علوم پزشکی ایران به تحصیل پزشکی پرداخت و پس از فارغ التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به کار شد.

پس از مدتی ، زنگنه به ساختار مدیریتی شبکه بهداشت پیوست و سپس به عنوان معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد.

وی خدمات ارزنده ای مانند توسعه مراکز بهداشتی و شبکه ملی اطلاعات خانواده را ارائه کرده است و همچنین دارای مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

فعالیت در وزارت بهداشت به عنوان مشاور وزیر نیز از دیگر سوابق زنگنه است. زنگنه همچنین دارای سوابق معاون امور اجتماعی ، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور است.
پس از دستیابی به رفاه ، زنگنه به قوه قضائیه رفت و مدیرکل دفتر کودکان ، زنان و خانواده ، مدیرکل پیشگیری فرهنگی و اجتماعی ، مدیرکل همکاری های فرهنگی و اجتماعی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضایی شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید