استان بوشهر جایگاه مطلوبی در اقتصاد و ورزش کشور ندارد


ساعت: 23:01
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903294

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با ظرفیت های اقتصادی و صنعتی فراوانی که دارد جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش ندارد و لازمه مسئولان به ویژه صنایع و شرکت های بزرگ است. ، برای حمایت از ورزش استان بوشهر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ من گزارش میدم متشکرم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با ظرفیت های اقتصادی و صنعتی فراوانی که دارد جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش ندارد و لازمه مسئولان به ویژه صنایع و شرکت های بزرگ است. ، برای حمایت از ورزش استان بوشهر.


7070GHOLAMALI SAFAEI خبر خاکستری

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انجام وظایف در حوزه های فرهنگی، قضایی و امنیتی بر اساس نیاز جامعه، به فشار حجم گسترده هجمه های رسانه ای اشاره و تصریح کرد: جبهه رسانه ای جهانی استکبار، بین المللی و جهانی است. رسانه ها در تشکلی خاص، حمله می کنند کمپین گسترده ای را علیه ایران اسلامی و مردمی ایجاد کرده اند که می توانند اعتراض و تغییر و دوری افکار را از ایران، انقلاب، آرمان ها و ارزش ها مدیریت کنند.


4772 %D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D8%AC%D8%A7%D9%86 %DB%B1%DB%B5 %D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF خبر خاکستری

خجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان برازجان گفت: مشکل عدم تامین اعتبار سد دالکی با وجود بازدیدها و بازدیدهای مکرر مسئولان در کشور و قول مساعد است. تامین و آزادسازی وام ضروری متأسفانه تاکنون تامین نشده است و به گفته مسئولان در صورت عدم اعطای این وام، باغات و قسمت های زیرین سد دالکی تا فرا رسیدن فصل زمستان در معرض سیلاب قرار خواهند گرفت. باران می بارد

امام جمعه برازجان افزود: مسئولان مربوطه باید هرچه سریعتر برای فعال سازی این طرح چاره اندیشی کنند.


59264180835 خبر خاکستری

خجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره یکی از خواسته های اهالی شبانکاره را توجه جدی به ورزش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این منطقه قهرمانان و استعدادهای زیادی دارد اما متاسفانه پایگاه بسیار ضعیفی داریم. و اداره کل ورزش و جوانان استان باید پاسخگو باشد

امام جمعه بخشداری شبانکاره خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز چندین بار دعوت کرده ایم تا با حضور در این اداره، مشکلات ورزشی منطقه را بررسی و در خصوص مشکلات ورزشکاران به گفتگو بنشینند. نمی دانم دنیا را سربلند کردند تا مردم ورزش می خواهند و مسئولان باید به خواسته مردم توجه کنند.


7616+%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85+%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85+%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87+%D8%A2%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86 خبر خاکستری

حجت الاسلام محمود امام آبادان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: اولین اجلاس سراسری الگوی کشت محصولات کشاورزی و افشا و ابلاغ سند کشت محصول استان در سال زراعی 1401/1402 برگزار شد، لذا از طریق با اجرای این طرح مهم، کشور از امنیت غذایی پایدار برخوردار خواهد شد و به حاکمیت و قدرت غذایی دست خواهد یافت که اقدامی ارزشمند تلقی می شود.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: با توجه به اهمیت ورزش و کمک به فعالان این حوزه در آبادان، متاسفانه در دولت قبل نمایندگی ورزش ناقص افتتاح شد و این موضوع همچنان ادامه دارد و امیدواریم که مسئولان ورزش استان در این زمینه کار جهادی انجام خواهند داد.


88501598576 خبر خاکستری

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اهرم، میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی و امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک گفت.
مدرسه جایگاه خود را از دست داده است و باید احیا شود و این باید توسط وزارت کشور و روسای قوای مقننه و مجریه اصلاح شود.

امام جمعه اهرم با اشاره به «تعیین تکلیف چاه آب کشاورزان فاقد پروانه بهره برداری» گفت: لازم است وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در این هفته و این هفته کشاورزان را معطل نکند و این کمیته و این کمیته مردم را گمراه خواهد کرد

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر با بیان اینکه تغذیه سالم، در دسترس بودن غذا و ارزان بودن آن مهم است، گفت: ظاهرا بازار متروکه و بدون نظارت است و متولیان امر باید پیگیری کنند. و راه حل هایی ارائه دهید.


47745549601 خبر خاکستری

امام جمعه دیر افزود: آتش زدن مسجد و قرآن یک اقدام ضد انقلاب است و باید با کسانی که از حوادث اخیر به هیجان آمده بودند کار فرهنگی کرد اما با کسانی که با برنامه در اغتشاشات شرکت کردند باید قاطعانه برخورد شود.


8191dHM9MTY1OTk0OTkyMjMwNg== خبر خاکستری

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار بیانات مقام معظم رهبری عمدتاً حول محور دو محور اصلی تبیین و موضع شورا در قبال مصلحت و وظایفی بود که نسبت به این مجمع و بحث و بررسی حوادث اخیر کشور داشت.

امام جمعه گناوه گفت: دشمن از ابزار رسانه ای و سیطره اقتصادی برای نفوذ در افکار مردم تبه به ویژه جوانان استفاده می کند، بنابراین باید هوشیار و روشن فکر باشیم. و لذا مقام معظم رهبری فرمودند باید با کسانی که احساسی عمل کردند برخورد فرهنگی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید