استان مرکزی نیازمند یک استاندار قوی و بومی با روحیه جهادی و انقلابی است

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780063

آصفری بیان کرد: استان مرکزی نیازمند استانداری قوی و با روحیه جهادی و انقلابی است که باید مورد توجه دولت قرار گیرد و خوشبختانه در استان مرکزی گزینه هایی داریم که در سطح ملی فرصت های خوبی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، هنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در پاسخ به سوالی درباره معرفی گزینه های غیربومی برای استانداری مرکزی با وجود گزینه های بومی و توانمند در استان گفت: آنچه برای گزینه استانداری مرکزی اهمیت بیشتری دارد، توانمندسازی است. بنابراین داده وجود دارد.

وی افزود: استان مرکزی نیازمند استانداری قوی با روحیه جهادی و انقلابی است که باید مورد توجه دولت قرار گیرد و خوشبختانه در استان مرکزی گزینه هایی داریم که در سطح ملی فرصت های خوبی دارند و اولویت دولت باید این باشد. برای انتخاب گزینه های محلی در استان.”

نماینده مردم اراک، هنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که گزینه های بومی در استان وجود دارد، دولت باید انتخاب گزینه های بومی را در اولویت قرار دهد چرا که نسخه بومی را کاملا می شناسد. استان، فرصت ها و تهدیدهای استان کاملاً آگاه است و قطعاً می تواند استان را به پیش ببرد.

وی تاکید کرد: استان مرکزی نیاز به گزینه ای دارد که شناخت کافی از مناطق و مشکلات استان داشته باشد و از ظرفیت عظیم استان در حوزه صنعت آگاهی کامل داشته باشد و این امر قطعا برای استان کارآمدتر خواهد بود و وجود خواهد داشت. خیریه و برکت فراوان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید