استراماچونی نقش تعیین کننده ای در انتقال من به الغرافه داشت/ می خواهیم به مردم شانس صعود به جام جهانی بدهیم


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803536

امیدوارم با تماشاگران صعود داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم در دیدار با عراق و امارات در مدت طولانی شاهد حضور تماشاگران در کنار خود باشیم و با پیروزی مقابل این دو تیم جشن صعود را در کنار مردم عزیزمان جشن بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید عزت الله هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پخش زنده برنامه صبح بخیر سلام در خصوص پیوستن به تیم فوتبال الغرافه گفت: هدف اصلی من از انتخاب الغرافه چالش جدید و حضور آندره آ استراماچیونی بود. نقش بسیار تعیین کننده ای در این انتقال داشت. «من هم بازیکنانی که قبلا با او کار کرده اند و هم بازی های تیم هایی که او مربیگری می کند دیده ام؛ استراماچیونی یک مربی فنی و تاکتیکی است و دوست دارم با او کار کنم.

وی همچنین گفت: استراماچونی شخصا و باشگاه الغرافه درخواست این انتقال را داشته اند. باشگاه در ابتدای فصل ویا را قبول نکرد اما در نیم فصل دوباره ارتباط برقرار شد و من هم قراردادم را با ویا تمدید کردم و سپس به الغرافه آمدم. امیدوارم با چالش های موجود در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشم.

عزت اللهی در پایان گفت: اکنون تمام تمرکزم روی تیم ملی است و امیدوارم در دیدار با عراق و امارات تماشاگران را در مدت زمان طولانی در کنار خود ببینیم و با پیروزی مقابل این دو تیم جشن قهرمانی بگیریم. صعود با مردم عزیز.» صعود هدیه کوچکی از سوی تیم ملی برای مردم و کشور عزیزمان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید