استعدادهای منتخب از 16 استان قابل مشاهده هستند

ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796443

اجرای طرح استعدادیابی یکی از برنامه های پرهزینه خادم بود.

رئیس روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوی استعدادیابی پسران زیر 19 سال در اهواز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شریفی گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی بازیکنان و تمرکز شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال، اردوهای استعدادیابی در رده های سنی بزرگ دختران برگزار می شود. پسران. برهمین اساس اردوی استعدادیابی پسران زیر 19 سال از فردا (جمعه 13 دی ماه) به میزبانی شرکت و باشگاه فولاد خوزستان در اهواز آغاز می شود.

وی افزود: این اردو با حضور 240 بازیکن منتخب از 16 استان شامل مرکزی، لرستان، کرمانشاه، کوگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، کردستان، بوشهر، قم، همدان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، هرمو سمنان و خوزستان نگه داشته شده. همچنین در این اردو که 9 روز به طول خواهد انجامید، 24 استعدادیاب در 4 گروه عملکرد بازیکنان را زیر نظر خواهند داشت و آنها را به صورت متوالی تغییر می دهند تا بهترین ها را به کمیته جوانان ارائه کنند.

رئیس روابط عمومی با قدردانی از میزبانی شرکت و باشگاه فولاد خوزستان گفت: از مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت و حمیدرضا گرشابی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان برای میزبانی از استعدادهای پسر تشکر ویژه دارم. زیر 19 سال.«فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور انواع همکاری ها را با استان ها در نظر گرفته است، احتمال دارد هفته آینده رئیس فدراسیون به اهواز برود و خوشبختانه رئیس فدراسیون فوتبال را در کنار سریال هایی که روی آن کار می کنند توسعه محور می بینند. آنچه مسلم است حضور مسئولان فدراسیون در این اردوها اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

سخنگوی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: نگاه فدراسیون به فوتبال پایه تغییر کرده و توسعه و پیشرفت فوتبال در این رده سنی از اهداف اصلی ماست. اجرای طرح استعدادیابی یکی از برنامه های پرهزینه خادم بود چرا که همین بازیکنان پشتوانه تیم های ملی آینده هستند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید