استعدادیابی، همگرایی و ظرفیت سازی از اهداف برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است

ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781393

سردار مطبی فدا گفت: کشف استعدادها، گرد هم آوردن و یافتن ظرفیت و جبهه مرتبط با انقلاب اسلامی که بتواند در یک جبهه در برابر تهدیدات دشمن فعالیت کند و همچنین تولید محتوا و تاثیرگذاری سایبری از اهداف تولید محتوای دیجیتال است.بسیج رویداد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مطبی فدا ظهر امروز در حاشیه سومین رویداد ملی محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مجازی ظرفیتی است که اهمیت آن امروزه در جامعه مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: یکی از حوزه هایی که بسیج در استخدام جوانان در آن موثر است، فضای مجازی است. به منظور کشف استعدادهای جوانان استانی، بسیج رقابتی بین استانی و بین رده های مختلف تشکیل می شود.امروز سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با رمز «یا فاطمه الزهرا» برگزار می شود. ” در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد از ساعت 9:30 صبح آغاز و به مدت 48 ساعت ادامه خواهد داشت. در زمینه نرم افزار پویا و بازی ساز است. موضوعات این مسابقه «سبک زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد امید به آینده»، «خدمت به مردم با رویکرد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» و «طنز استکباری با رویکرد» است. خروج آمریکا از منطقه» که در بیانیه مرحله 2 مستند شده است. انقلاب رخ داده است.

فدا بیان کرد: استعدادیابی، گردهمایی و یافتن ظرفیت و جبهه مرتبط با نظام انقلاب اسلامی که بتواند در یک جبهه در برابر تهدیدات دشمن فعالیت کند و همچنین تولید محتوا و تأثیرگذاری در فضای مجازی از اهداف برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید