استفاده از ظرفیت مساجد محلات در طرح حوزه بسیج ناحیه اسلامی / نقش بیش از 2000 پایگاه مقاومت در اجرای طرح

ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786315

گام دیگری برای محرومیت زدایی برداشته شد.

جانشین مساجد و محلات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشکیل محله اسلامی یکی از طرح های جدید بسیج است که تلاش می کند با حضور مردم در مسجد همه امکانات و کارکردهای مسجد را فعال کند. مساجد و بگذار فصل باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم افتتاحیه حسینیه ربع اسلامی ثارالله زاهدان در عاشقان برگزار شد. با حضور فرماندهان نظامی و بسیجیان.

علی اکبر ولی نژاد معاون امور مساجد و محلات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب، نظام و کشور است، گفت: هست.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی به صورت عملی در بسیج اجرا شد، تصریح کرد: در این راستا طرح محلات اسلامی در بیش از 2000 پایگاه مقاومت بسیج به اجرا درآمد تا از ظرفیت مساجد محلات و نقش برجسته مردم برای شناسایی و شناسایی و شناسایی و بهره برداری از آن استفاده شود. حل مشکلات و مشکلات محلات

دبیر طرح هدف از اجرای این طرح را ایجاد بینش دینی و انقلابی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، فعالیت در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی و جوانان وفادار انقلابی در مسیر کار با ثبات، مهارت های کاری و پایداری عنوان کرد. کار . . استخدام.

این مقام مسئول در خصوص استفاده از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ها و برنامه های بسیج گفت: با حضور مردم در مساجد، فعال سازی و رفع مشکلات محلات با حضور اهالی محله همان محله ها با محوریت مسجد.

به گفته وی، تأمل در محورهای گام دوم نشان می دهد که یکی از محورهای اصلی و اهداف اصلی بیانیه، تقویت احساس مسئولیت و خودانگیختگی در جامعه، روی صحنه بردن مردم و ایجاد حرکت اجتماعی به سوی بزرگان است. آرمان انقلاب؛ حرکتی که با محوریت جوانان به صورت عقلانی و شایسته شکل گرفته است، علاوه بر پویایی نظام انقلابی و تحقق مردم سالاری اسلامی، زمینه را برای ظهور خلاقیت و ورود جوانان به عرصه حکومت فراهم کند.

ولی نژاد ادامه داد: همانطور که مسجد مکانی است که باید در آن اداره شود، محله اسلامی نیز محله ای است که مردم به ویژه قشر جوان در آن معارف اسلام ناب محمدی را تثبیت می کنند و از هر فرصتی برای ایجاد تمدنی جدید استفاده می کنند. اسلام گرایان محیط زندگی خود را علاوه بر لباس پوشیدن آسیب ها، مشکلات و کاستی ها، با شادی، امید، رفاه و خدمت می آرایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید