استقبال از دو شهید گمنام در میاندورود همزمان با حماسه 12 خرداد


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840857

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت؛

جواد کردان از میزبانی دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه 12 خرداد در شهرستان میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد کردان در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: همزمان با سوم خرداد، آزادسازی هرمشاه از سنگرهای زمان، شهرستان میاندورود پذیرای دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
وی گفت: با استقبال مردم میاندورود از حضور این دو شهید سرافراز و پیشنهادات فراوانی که مردم روستاهای مختلف به ما دادند، در نهایت مقرر شد این دو شهید در شهرهای سورک و تباکده نیز حضور داشته باشند. روستاهای چمازتابه.دارابکلا و کندرخیل.«نام.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: ابتدا مراسم عبادت عاشورا با حضور دو شهید سرافراز ساعت 8 صبح در حسینیه سپاه میاندورود با حضور اقشار مختلف مردم و سپس ساعت 9 صبح از ساعت 00:00 برگزار می شود. در دلمرز و ساعت 9:30 صبح در چماز تپه و 10 صبح در شهر تباکاد حضور خواهند داشت و مراسم بزرگداشت سوم خرداد با حضور این دو شهید سرافراز برگزار می شود.
کردان تصریح کرد: پس از حضور این دو شهید سرافراز در میاندورود مراسمی در روستای دارابکلا از ساعت 12:30 در روستای قندهیل از ساعت 15:30 و سپس ساعت 17:00 در میدان امام حسین ع برگزار می شود.سورک. به سه معروف. شهدا.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به شهدا نیازمندیم و امروز امنیت و آرامش خود را مدیون خون این شهدا و مردم روستا و شهدای میاندورود هستیم، با استقبال از این دو شهید نام آور، تجدید میثاق با آرمان ها. از شهدا.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید