استقبال جوانان هرمزگانی از طرح مهرواره توسط سازمان تبلیغات اسلامی


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898446

حجت الاسلام انصاری راد از قبولی جوانان هرمزگانی از طرح مهروراه تشکیل شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست بعدی پیشرفت مهوره بنور ضمن تقدیر و تشکر از حضور هیئت های مذهبی و مردم در همایش پیاده روی اربعین حسینی در استان. ، گفت: با برنامه ریزی منسجم مسئولین استانی و شهرستانی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی توانستیم به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده دست یابیم که به لطف کسانی که در ایجاد موکب های خوبی که در مسیر جاماندگان حسینی یا عزیزان راه اندازی شد مشارکت داشتند. حضور فعال مردم و مشارکت خوب هیئت های مذهبی، مداحان و افراد تأثیرگذار، از برگزاری این جشن سپاسگزاریم.

وی افزود: حرکت خوب و خاطره انگیزی را در اقصی نقاط استان هرمزگان از جمله بخش ها شاهد بودیم و نمونه بارز و بزرگ تری را در دورترین نقطه استان «بشاگرد» دیدیم که ضمن تشکر از همه مدیران توسط حجت الاسلام والمسلمین حاکم این شهر شایسته این کار است. از پیگیری های لازم جهت یکپارچه سازی و هماهنگی پیاده روی 10 کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی و همچنین تدوین برنامه های جنبی تقدیر و تشکر می نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به مهوره بانور و موضوعات مطرح شده در جلسه قبل، گفت: این مهوراه آخرین مهوره نیست، زیرا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ها و وظایف فرهنگی و اجتماعی را در قالب چنین مهواره هایی در عصر جدید خود.

انصاری راد ادامه داد: بنابراین باید همیشه آماده اجرای این گونه برنامه ها باشیم، تاکنون سه جلسه برگزار شده و پس از این جلسه جلسه دیگری در حال آماده سازی است که پس از این جلسه از سوی مرکز اعلام خواهد شد. بنابراین باید همیشه آماده استقبال از این گونه افراد در ستاد استانی و شهرستانی باشید.

وی با تاکید بر اینکه روحیه کار گروهی باید در همه وظایف حفظ شود، تصریح کرد: کار فرهنگی و یکپارچه با نتیجه مناسب تنها از یک تیم فرهیخته حاصل می شود، اینطور نیست که هر معاون یا متخصصی به تنهایی این کار را انجام دهد. به صورت تیمی و در یک شبکه منسجم انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید