استقبال مردم برای برافراشتن خیمه معرفت آستان مقدس شیخان


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819230

مدیر مرکز افق معبد مطهر شیخان کوم با استقبال مردم از برپایی خیمه معرفت عتبات عالیات در کوم گفت: بیش از 50 هزار نفر در ایام نوروز از خیمه معرفت شیخان مطهر بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی خویی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا: وی با اشاره به ایجاد خیمه ای برای شناخت آرامش بهاری در مزار شیخان در نوروز سال 1401 گفت: پس از دو سال به دلیل گسترده شدن تاج، طرح آرامش بهاری با محدودیت های زیادی همراه بود که امسال داشتیم. ویژه برنامه و غرفه های متصل به خیمه علم شیخ با حضور حداکثری مبلغان برپا شد.

وی افزود: استقبال از این خیمه با توجه به مجاورت معبد شیخان به حرم حضرت معصومه(س) و قرار گرفتن در مرکز شهر قم چشمگیر بود به طوری که روزانه بین 4 تا 5 هزار نفر از آن بازدید می کردند. “

مدیر مرکز ضریح افق شیزن با اشاره به غرفه های برپا شده در این محل گفت: غرفه نوجوان بهشتی با حضور حجت الاسلام غزالی، غرفه من «عاشق قرآن با کرسی تلاوت با حضور حجت الاسلام» است. رضایی و غرفه زیارتی تقدیم ائمه اطهار برجسته قم و حرم شیخان بر تقدیر از علما و شهدای برجسته، مشاهیر ایرانی و خیرین با حضور حجت الاسلام نوری از جمله این غرفه ها است.

خویی گفت: فعالیت رسمی خیمه معرفت شیخان از 29 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان نوروز ادامه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید