استقرار جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب بود


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804377

سردار توکلی گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب بود که پس از پیروزی موفق شد قانون کشور را بر اساس احکام قرآن و اسلام آماده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حبیب الله توکلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر ساله در دهه فجر تجدید میثاق ملت ایران با ائمه انقلاب و آرمان های شهدا برای تداوم انقلاب است. خودش شکست خورد.

وی افزود: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و نبرد ملت ایران با نظام سلطه و استکبار ادامه دارد، اما در این سال ها ملت پیروز، وفادار و وفادار ایران همواره چشمگیر بوده است. پیشرفت در همه زمینه ها.»

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها با وحدت و همدلی پیروی از ائمه انقلاب موفق بوده و اجازه اغتشاش و اغتشاش را نخواهد داد. پیشرفت کشور

سردار توکلی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب بود که توانست قانون کشور را بر اساس موازین قرآن و اسلام آماده کند. پس از پیروزی به شهدایی که برای برافراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران جان خود را از دست دادند.

وی گفت: در آن سال ها دشمنان نمی خواستند جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد، اما امروز می بینیم که هژمونی آمریکا شکسته شده و نفوذ گفتمان انقلابی در نتیجه تشکیل جبهه اسلامی حاصل می شود. مردم آزادیخواه در سراسر جهان.”

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ملت ایران پرچمدار مبارزه با استکبار است و صدای مظلومان در سراسر جهان شنیده می شود، ایران به عنوان مدافع مظلوم ایستاده و با استکبار و دشمنان روبروست.

سردار توکلی گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و علیرغم همه تلاش‌های دشمنان، اما ملت ایران با قدرت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند. توطئه می تواند حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی را متوقف کند.»

وی گفت: تهدیدهای دشمن نمی تواند اراده ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد و مردم این راه را ادامه می دهند و با بیرون راندن آمریکا از منطقه شاهد جشن بزرگ پیروزی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید