استقلالی ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!

زردپوشان شیرازی قبل از سقوط به لیگ دسته اول که سال ها این تیم را در انزوا قرار داده بود، سرانجام با علی عسگر کلانتری توانستند به لیگ برتر برگردند و این اتفاق برای هواداران قسم خورده فجر شهید سپاسی رخ داد که روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. در این مدت گذشتند و حتی تیمشان قبل از سقوط به دسته دوم رفت.

البته مانند هر شهر یا استان دیگری در ایران، تاریخ استقلال و پرسپولیس متفاوت است و بازگشت دهه فجر به این دسته از فوتبالدوستان این فرصت را داد تا دوباره تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند و حالا پس از بازگشت طلایی پوشان شیرازی. روز بعد تب فوتبال و بازار کری خوانی دوباره داغ می شود.

این شور و هیجان از هم اکنون در شیراز آغاز شده و باعث شد تا هواداران استقلال که بی صبرانه منتظر دیدار مجدد تیمشان در سعدی و حافظ بودند، برای استقبال از آبی پوشان پایتخت راهی فرودگاه شوند و تعدادی از آنها مقابل هتل چمران تجمع کردند. ، اقامتگاه استقلال.

البته ازدحام و هواداران استقلال در فرودگاه به قدری متشنج بود که شرایط برای خروج بازیکنان از نظر مسئولان مناسب نبود و اعضای تیم فوتبال استقلال مستقیماً با اتوبوس در فرودگاه به هتل اعزام شدند. باند هواداران استقلال در مقابل هتل منتظر حضور تیم محبوبشان و استقبال از آنها هستند.

فجر سپاسی روز جمعه از ساعت 16 در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال می رود.

استقلالی ها از باند فرودگاه شیراز فرار کردند!

دیدگاهتان را بنویسید