استقلال با این ستاره به دنبال رکورد جدیدی است

استقلال با این ستاره به دنبال رکورد جدیدی است

تیم فوتبال استقلال که با 10 گل خورده در 28 بازی (و احتمالاً تمام ادوار لیگ برتر) بهترین خط دفاعی لیگ را دارد، موفق شد با 19 کلین شیت بیشتر از سایر تیم ها دروازه خود را بسته نگه دارد و نقش سید حسین حسین هنگام ثبت این آمار غیر قابل انکار است.

مدافع شماره یک و کاپیتان دوم آبی ها در این فصل 24 بار وارد دروازه تیمش شده و 16 بار دروازه خود را بسته نگه داشته تا با ثبت 16 کلین شیت بهترین عملکرد را در بین همکارانش در لیگ برتر داشته باشد. گل حسینی در این فصل تنها 9 بار به ثمر رسید که 2 بار آن از روی نقطه پنالتی بود.

حسینی در حالی که چنین آماری دارد بهترین عملکرد را در بین دروازه بان های لیگ بیست و یکم دارد و نزدیک ترین دروازه بان به او محسن فروزان از تیم گهر گهر است. فروزان هم مانند حسینی در این فصل 24 بار به میدان رفته و 12 بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. حسینی تنها دو هفته تا پایان مسابقه باقی مانده بهترین عملکرد را خواهد داشت.

علیرضا رضایی دروازه بان جوان و ملی پوش آبی پوشان نیز در این فصل 4 بار فرصت حضور در زمین را داشت که تنها یک بار دروازه او باز شد و در 3 بازی موفق شد دروازه را پاک کند تا عملکرد این دروازه بان جوان موفق خواهد بود.

آبی ها در این فصل از سه دروازه بان استفاده کرده اند که رشید مظاهری که بعداً به سپاهان پیوست، حداقل از یک بازی (به عنوان ذخیره) استفاده کرد و سپس از این تیم جدا شد.

تیم فوتبال استقلال علاوه بر قهرمانی در فصل بیست و یکم، موفق شد آمار و ارقام خوبی از خود به جای بگذارد و در آستانه ثبت رکوردی تاریخی در قهرمانی بدون شکست ایران قرار دارد و حالا به دنبال بهبود یکی از رکوردهای قبلی است. خود خودش.

آبی ها که در لیگ هفدهم با هدایت شفر توانستند با تنها 13 گل خورده در یک فصل رکورد بهترین خط دفاعی را در تمام فصول لیگ از آن خود کنند، حالا این فرصت را دارند تا با حفظ دروازه خود رکورد خود را بهبود بخشند. دو بازی دیگر شاگردان مجیدی در 28 هفته گذشته تنها 10 گل دریافت کرده اند تا بتوانند رکورد خود را بهبود بخشند.

استقلال در دو هفته آخر فصل باید با مس رفسنجان در رفسنجان و نفت مسجد سلیمان در تهران دیدار کند که این دو دیدار از نظر جدولی تشریفاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید