استقلال با این شاه ماهی دوباره قهرمان شد

استقلال با این شاه ماهی دوباره قهرمان شد

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در خصوص آخرین وضعیت استقلال، حضور بانوان در ورزشگاه ها و بازی اخیر سجاد گریبی اظهار نظر کرد.

از باشگاه استقلال و شرایط این تیم اطلاعی دارید؟

در صحبتی که با یکی از دوستانم در باشگاه استقلال داشتم مطمئن بودم که محمد محبی به استقلال می آید و از این بابت بسیار خوشحالم. شاید در این دوره یکی از دغدغه های پیشکسوتان و به خصوص هواداران نبود یک بازیساز یا هافبک تاثیرگذار در پشت مهاجمان بود.

فکر می کنی استقلال برای بازی با سپاهان آماده است؟

قطعا با انجام دو بازی دوستانه مقابل داماس و هوادار، استقلال به سطح هماهنگی مورد نظر تیم این تیم خواهد رسید. مطمئنم استقلال با شرایط متفاوتی وارد لیگ می شود.

تو چی میگفتی

با توجه به وضعیت تیم های اروپایی که همیشه از نظر سطح بازی در ابتدای لیگ خود با هفته گذشته تفاوتی ندارند، مطمئنم استقلال با آمادگی لازم و طراوت کامل وارد لیگ خواهد شد و مربيان اروپايي و ايراني 4 بازي اول را براي اين تيم انجام مي دهند تا به شرايط برسند و اندام ايده آل خود را از دست ندهند. آنها برنامه ریزی می کنند که تیمشان در هفته اول مانند هفته نهم بازی کند.

با این تفاسیر بازی استقلال و سپاهان را چگونه پیش بینی می کنید؟

سپاهان با هدایت سرمربی پرتغالی قطعا با طراوت لازم به میدان خواهد آمد. این عدد به ما کمک می کند تا شاهد فوتبال زیباتری بین تیم های استقلال و سپاهان باشیم.

نتیجه بازی رفت چقدر برای استقلال مهم است؟

البته اگر استقلال لیگ را با برد آغاز کند، می تواند حضور امیدوارکننده ای در این رقابت ها داشته باشد و ضمن به تاخیر انداختن سال گلزنی یکی از رقبای جدی خود، زنگ خطر را برای همه به صدا درآورد.

به نظر شما در صورت امکان بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند و مسابقات را از نزدیک ببینند؟

پیشنهاد می کنم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر از خوانندگان هر شهر برای اجرای کنسرت در ورزشگاه دعوت شود.

چرا؟

چون حضور بانوان در کنسرت بلامانع است! بعد از کنسرت مسابقه فوتبال شروع می شود و همه می بینند که برگزاری مسابقه فوتبال با حضور بانوان آسان است. من تعجب می کنم که چرا برخی می گویند زنان نمی توانند به استادیوم بروند! اگر استادیوم، کنسرت، سینما و جاهایی که خانواده ها حضور دارند، فرقی نمی کند.

در مورد بازی اخیر سجاد غریبی با گوریلا کازاک حرفی داری؟

زمانی که ورزشکاری در خارج از مرزهای کشورمان با پرچم ایران مسابقه می دهد باید از شورای برون مرزی وزارت ورزش مجوز داشته باشد. من در تمام سطوح فوتبال حضور داشته ام و از این موضوع کاملا مطمئن هستم. یا این شخص بدون اجازه در مسابقه شرکت کرده یا با مجوز رسمی رفته است، در هر دو صورت باید مقصران جریحه دار کردن غرور ایرانیان افشا شوند. هرکس بدون مجوز با پرچم ایران در مسابقات رسمی شرکت کند باید با عواقب آن مواجه شود. هرکس به غیر ورزشکار مجوز می دهد باید از خود بپرسد که چرا به یک فرد عادی مجوز داده است.

چرا میگی آدم معمولی؟

چون از شیوه مبارزه این مرد معلوم بود که حتی در کودکی نجنگیده بود. مردی که با چشمان بسته مشت پرتاب می کند و تقریباً داور را می زند، مشخصاً این کار را نمی کند. حیف که شاخ های مجازی به این راحتی با آبروی یک ملت بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید