استقلال با درخواست جدایی مجیدی موافقت کرد

باشگاه استقلال سرانجام با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد.

در بیانیه آبی آمده است:

در پی درخواست آقای فرهاد مجیدی مبنی بر کناره گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، جلسه هیات مدیره این باشگاه صبح امروز تشکیل شد تا پس از بررسی نکات زیر اعلام شود.

1- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی آقای فرهاد مجیدی، جلسات فشرده و مستمری را با وی برگزار کرد که آخرین آن مربوط به دیروز در امارات بود. در این دیدارها آقای مجیدی با ابراز علاقه فراوان به باشگاه استقلال و هواداران عزیز، امکان مربیگری در امارات را دریچه ای جدید برای آینده حرفه ای خود عنوان کرد و همانطور که در بیانیه خود تاکید شد از مدیریت باشگاه خواست تا موافقت کنید که وارد آن شوید آنها مسیرهای جدیدی شدند. وی در مذاکرات اخیر همچنان بر این موضوع تاکید کرد و در نهایت با وجود تلاش ها و مذاکرات باشگاه، نظرش تغییر نکرده است.

2- در ابتدای فصل، باشگاه استقلال با اعتقاد به توانایی های فرهاد مجیدی به عنوان یک جوان با استعداد و موفق ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، راه طولانی را برای موفقیت هموار کرد و قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی بود. علیرغم تمایل زیاد باشگاه برای ادامه این مسیر در کنار فرهاد مجیدی، اما اکنون او خواهان تجربه های جدید در حرفه خود و باشگاه است، چرا که مجیدی آن را امتیاز بزرگی می داند و با نظر و تصمیم باشگاه، آینده اش متعلق به استقلال است. مشاوره اعضای محترم هیئت مدیره .. با تشکر از زحمات ایشان و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان.

3- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه جانبه هواداران عزیز و عزیز فصل آینده با قدرت به مسیر پیشروی خود ادامه خواهد داد تا بدین منظور زمان نقل و انتقالات تلف نشود و تیم آماده شود. مدیر باشگاه در اسرع وقت یک سرمربی جدید را برای استفاده از فرصت نقل و انتقالات انتخاب و معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید