استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره کرده است

استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره کرده است

شاهین بیانی درباره شرایط سختی که استقلال بعد از قهرمانی به دلیل جدایی فرهاد مجیدی دارد، گفت: جای خالی در فوتبال نیست. ما همیشه این تقسیم بندی ها را دیده ایم و همیشه بعدی می آید و آن را پر می کند.

تکلیف سرمربی باید هر چه زودتر مشخص شود

وی افزود: کسب عنوان قهرمانی سخت است اما حفظ آن بسیار سخت تر است. بنابراین شرایط به گونه ای نیست که حالا بتوان جایگزین مناسبی برای فرهاد مجیدی پیدا کرد. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و نفر اول فنی تیم مشخص شود چرا که زمان برای سرمربی جدید و همچنین جذب نفرات مورد نظر مدیران باشگاه بسیار مهم است. من هم مثل هواداران از جدایی از فرهاد مجیدی شوکه شدم اما در فوتبال حرفه ای این اتفاق می افتد. ما نباید تمام توجه خود را روی این موضوع متمرکز کنیم. مهمترین چیز این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود.

پیشکسوت استقلالی درباره مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی گفت: قبلا گفته می شد سرمربی خارجی در برنامه حضور ندارد اما حالا گفته می شود با چزاره پراندلی، سرمربی فصل گذشته فیورنتینا صحبت کرده اند. . او کارنامه درخشانی دارد. او هم برای تیم ملی ایتالیا و هم برای سری آ بازی کرد، ظاهراً گابریل پین با او صحبت کرده است. این خبری است که ما در حال فرار می شنویم. بعد از پاسخ منفی نکونام گفته می شود که هیئت به دنبال خارجی است اما در کل هرکسی سرمربی تیم باشد این اتفاق باید زودتر بیفتد چرا که هواداران نگران سال آینده هستند.

همه نمی توانند روی نیمکت استقلال بنشینند

بیانی گفت: از نظر احساسی هواداران می گویند مجیدی باید می ماند و به کارش ادامه می داد اما این یک پدیده رایج در فوتبال حرفه ای است. استقلال تیم بزرگی است و همه نمی توانند بیایند و روی نیمکت بنشینند. این تیم با سایر تیم ها متفاوت است و نمی توانند همه را به عنوان مربی خود انتخاب کنند. میلیون ها هوادار استقلال در هر شرایطی قهرمانی می خواهند. مخصوصا الان که تیم بدون باخت پیروز شده و مربی بعدی می داند که اگر در چند بازی گل نخورد با واکنش منفی هواداران روبرو خواهد شد.

کاپیتان سابق استقلال گفت: محبوبیت فرهاد مجیدی به ماندن، کار و موفقیت او کمک کرده است. بسیار مهم است که او این فرصت را داشت. هواداران نمی توانند تمام احساسات خود را نسبت به فرهاد برای شخص دیگری آزمایش کنند. بنابراین، اگر تیم در چند بازی اول گل نخورد، ممکن است نگرش منفی ایجاد شود. این تیم بزرگی است و تکنسین اول باید عالی باشد. در این صورت او می تواند موفق شود.

نکونام تمام شرایط را برای سرمربیگری استقلال داشت

در بیانیه ای درباره فشار فضای مجازی به گزینه های ایرانی مانند نکونام گفت: در فوتبال ما طبیعی است که هواداران تیم های بزرگی مانند استقلال نسبت به هرکسی که می خواهد وارد فضای مجازی شود موضع گیری کنند. آشنایی با این فضا مهم است. فرهاد این تجربه را داشت و نکونام هم از این قاعده مستثنی نیست. او تجربه درخشانی دارد، به عنوان مربی موفق بود، بازیکن استقلال و تیم ملی بود. نکونام همه شرایط را داشت تا یک مرد سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد. با مربیان جوان کمتر موردی مثل نکونام داریم که این عوامل را داشته باشد.

وی افزود: به نظر من اما باشگاه باید به یک مربی بزرگ خارجی روی آورد تا هواداران بپذیرند مربی در سطح استراماسیون روی نیمکت می نشیند. فکر می کنم آجورلو از قبل به این نتیجه رسیده است که بعد از پاسخ منفی نکونام، روی گزینه دیگری تمرکز خواهد کرد و در این صورت موفق تر خواهند بود. حالا هواداران نگران هستند. بعد از قهرمانی، شادی آنها یکی دو شب بیشتر طول نکشید، اما نام و شخصیت استقلال به قدری است که در بدترین شرایط هم این اولین شانس قهرمانی است. هرکسی که روی نیمکتش بنشیند هواداران از او قهرمانی می خواهند و امیدوارم هر چه زودتر انتخاب سرمربی جدید انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید