استقلال به ساپینتو اخطار داد؟

استقلال به ساپینتو اخطار داد؟

تجمع برخی هواداران استقلال علیه اردوی ناصر حجازی و مطالبات آنها از اعضای هیات مدیره فضای عجیبی را ایجاد کرد. در حاشیه جلسه هیئت مدیره در حالی که محمد مومنی قصد ورود به کمپ استقلال را داشت، هوادارانی که بیرون خودروی او جمع شده بودند به او گفتند اجازه اجرای فیلمنامه محمود فکری برای ساپینتو را به برخی بازیکنان ندهد. این هواداران معتقد بودند برخی بازیکنان کم کاری می کنند البته واکنش مومنی یکی از اعضای هیات مدیره هم جالب بود.

بازیکن سابق استقلال به هواداران حاضر در جلسه گفت: حتما این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساپینتو در جلسه هیات مدیره شرکت می کند یا خیر، تاکید کرد: معمولا جلسه هیات مدیره با حضور سرمربی برگزار نمی شود و ما می خواهیم به تنهایی صحبت کنیم. در مورد مشکلات باشگاه و مسائل مالی صحبت خواهیم کرد و حتما در مورد اتفاقات تبریز صحبت خواهیم کرد.»

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی فتح الله زاده از ساپینتو گفت: مدیرعامل باید در جلسه صحبت کند و بعد تصمیم گیری می شود. هنوز هیچ هشداری برای ساپینتو وجود ندارد.

مومنی در خصوص تخلفات دوره گذشته با بیان اینکه در باشگاه استقلال پولی نیست، اضافه کرد: این من نیستم که مشکلات باشگاه را حل می کنم، بلکه نیروهای بالاتری هستند و تصمیم می گیرند. تا جایی که من می دانم، هیچ اتفاقی در باشگاه رخ نداده است.

وی درباره وضعیت محیبی و کایدی و پنجره بسته باشگاه نیز گفت: در جلسه مطرح می شود.

دیدگاهتان را بنویسید