استقلال خیرخواهانه است اما…

استقلال خیرخواهانه است اما...

داوید سیدعباسی سرمربی مشهد شهرهدی که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد در مورد بازی آینده تیمش مقابل استقلال تهران اظهار نظر کرد.

برای استقلال و پرسپولیس بازی کردی. چه برنامه ای برای بازی با استقلال دارید؟

بازی دشوار و اعتیادآور خواهد بود. هنوز نتوانسته ایم از قعر جدول خارج شویم و باید تلاش کنیم تا هر سه امتیاز را کسب کنیم تا از این منطقه که خطر بزرگی برای سقوط از تیم ما دارد، خارج شویم. البته می دانیم که در تهران با بهترین تیم جدول بازی می کنیم و برای موفقیت باید بیش از هر زمان دیگری تمرکز داشته باشیم. به بازی مقابل پرسپولیس ادامه می دهیم و هر دو بازی را با یک چشم تماشا می کنیم.

کسب این سه امتیاز چقدر برای شما مهم است؟

شهخودرو تنها تیم استان خراسان در لیگ برتر است. بنابراین من و اعضای این تیم باید تا جایی که می توانیم برای حفظ سهمیه استان خراسان در لیگ برتر تلاش کنیم و تا کنون به خصوص در هفته های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم و به دنبال این هستیم که بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم. استقلال تهران. اجازه دهید. همه ما امیدواریم که اینطور باشد و در هفته های اخیر حساب ویژه ای باز کرده ایم.

بعد از بازی پرسپولیس و پیکان صحبت از روابط دوستانه یحیی گل محمدی و محتبی حسینی (سرمربی پیکان) شد که پیش از این در تیم های مختلف با هم همکاری داشتند. شما که استقلالی بوده اید نگران این نیستید که جبهه ای علیه شما در این زمینه تشکیل شود؟

جایگاه ما در جدول مشخص است و فرصت تحمل رقبا و مواردی از این دست را نداریم. استقلال حریف قابل احترام است اما ما به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه می کنیم که اگر برنده نشویم محکوم به سقوط هستیم. البته ما به خوبی می دانیم که با کدام تیم بازی می کنیم.

منظورت شرایط استقلال است؟

استقلال یکی از تیم های باکیفیت این فصل است که تا اینجای کار در لیگ بیست و یکم نتایج خوبی کسب کرده است، به عنوان بازیکن تیم ثروتمندی است و قیمت بازیکنانش تعیین کننده حضور در این تیم است. البته بازیکنان ما به اندازه آنها توانمند هستند و با همین امکانات توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. به خصوص در هفته های اخیر.

مشکلات تیم شما چه شد؟

تیم خودروهای شهری مسائلی دارند که فعلاً نمی خواهم به آنها نگاه کنم. زیرا اکنون زمان باز کردن مشکلات نیست. اکنون تنها کار ما تلاش برای حفظ تیم در لیگ برتر است. فاصله ما با تیم چهاردهم سه امتیاز است و کسب یک پیروزی می تواند روحیه و انگیزه زیادی را برای تیم ما به ارمغان بیاورد.

فکر می کنی چه اتفاقی برای لیگ برتر می افتد؟

فکر می کنم قهرمان این فصل در هفته های اخیر مشخص خواهد شد. شرایط بازی تیم های برتر جدولی است و شدت رقابت ها به گونه ای است که از این پس نمی توان به طور قطعی آن را پیش بینی کرد.

پیش بینی شما از بازی تیمتان با استقلال چیست؟

همانطور که گفتم تیم ما مدافع نیست و در اتوبوس تهران دنبال مدافع نیستیم. ما هفته‌هاست که فوتبال بازی می‌کنیم و اگر به بازی‌های قبلی‌مان نگاه کنید، می‌توانید آن را ببینید. در بازی با صنعت نفت تا دقیقه 84 با یک گل پیش بودیم اما در دقایق پایانی به گل رسیدیم. شک نکنید بازیکنان تیم من برای ارائه فوتبالی زیبا به میدان خواهند رفت و تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز آزادی انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید